Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 13:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lord of the ring, font!

Hej, nogen af jer der ved hvor jeg kan downhente en "Lord of the ring" font ?

/G
Avatar billede minus Nybegynder
30. december 2003 - 14:01 #1
www.themeworld.com
www.fonts.com

prøv dig frem i disse sider :)
Avatar billede steinmann Nybegynder
30. december 2003 - 14:02 #2
Avatar billede steinmann Nybegynder
30. december 2003 - 14:03 #3
http://dafont.com/en/search.php?nq=1&q=LOTR

Giver mange andre interessante bud, blandt andet Sindarin og noget dværgenoget :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. december 2003 - 14:04 #4
Avatar billede nicklasb Nybegynder
30. december 2003 - 14:04 #5
hov.. se bort fra mit svar.. den samme som steinmanns.. :D
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 16:01 #6
Jamen dog! Jeg takker mange gange, men steinmann syndes jeg nu har gjort det bedst!
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 01:35 #7
..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
31. december 2003 - 11:30 #8
wilde -> ??!?
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 15:30 #9
Nå...det er nu bare fordi jeg syntes om tråden og måske en dag vil bruge den font:-)

Derfor sætter jeg lige et par prikker så jeg kan finde tråden igen under "spørgesmål jeg detager i":-)
Avatar billede exp Juniormester
31. december 2003 - 16:15 #10
Avatar billede wilde Nybegynder
31. december 2003 - 16:35 #11
Ok tak:-)
Avatar billede exp Juniormester
31. december 2003 - 17:47 #12
c",)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
01. januar 2004 - 15:50 #13
exp -> Har forstået at det desværre ikke virker, så den kommer med på listen.. Du 'følger' vist bare med.. Så for at kunne se at man er 'med' bliver der nød til at være en der kommentere.. Og så kan du alligevel kun se det i din indbakke..

Men en anden gang ville det være rart med en kommentar om HVORFOR du kommentere.. I stedet for bare nogle prikker.. (Kunne lige så godt være fordi du havde anmeldt, syntes der manglede noget i svaret, grinede af svaret eller lignende, hvis du kan følge mig.. ;)