Avatar billede zipalexzip Nybegynder
25. december 2003 - 21:16 Der er 9 kommentarer

Hvad syntes i

http://www.creative-designs.dk/RS/

På forhånd tak!
Avatar billede mini-me Nybegynder
25. december 2003 - 21:39 #1
Skriftypen er dÅrlig næsten ulæselig medmindre man ved hvad der skal stå. Og så er der måske lidt for "gennemsigtighed" på tekstfelterne... kan blive svært at læse !!
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
26. december 2003 - 10:33 #2
UTROLIGT flot!
de ´gennemsigtige´ ting virker!

Pænt og ordentligt!

måske lidt mere spræl, nu det er en spilleside...;-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. december 2003 - 13:13 #3
Jeg kan (med lidt besvær) læse hvad der står o toppn: "Clan #Re -> Set".
Resten er ulæseligt. I meny og heading pga. den 'smarte' font. I indholdsarealerne pga. the kontrastfyldte baggrung der blander sig.

Til gengæld er den ikke så kulkældersort som de fleste Clan-sider, og det er da et plus.

god mouseovereffekt på menuen, men der sker ingenting når jeg klikker (NS7)

mvh JakobA
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
26. december 2003 - 16:34 #4
hey har lavet lidt om på den!

www.creative-designs.dk/sorry.jpg

Hva syntes i om den?
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. december 2003 - 16:38 #5
som før, bortset fra at teksten i indholdsarealerne nok vil være nemmere at læse her.
Avatar billede mock Nybegynder
26. december 2003 - 16:55 #6
Jeg synes det var federe med billedet af våbenet..

Har selv spillet CS i lang tid, og foretrækker sider i den stil :)..
Avatar billede exeplorer_nf Nybegynder
02. januar 2004 - 18:24 #7
det er et lidt anderledes design end de andre sidder jeg har set.. men det er der ok
Avatar billede korfits Nybegynder
10. januar 2004 - 17:17 #8
hmmmmm.... ik det fedeste jeg har set. Du burde nok finde nogle andre billeder.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
25. november 2007 - 21:33 #9
point????