Avatar billede avacore Nybegynder
24. december 2003 - 00:55 Der er 1 løsning

Skinning af programmerings projekt

Jeg leder efter en skinning engine til brug i et programmerings projekt.

Enginen skal opfylde nogle krav:
1) Skal kunne køre på både Win32 & Linux (x86)
2) Skal selv håndterer vinduer
3) Skal kunne flytte objekter (knapper, lister, textbokse osv.) fra skin til skin.
4) Skal ikke tvinge vinduer til at være firkantet

Derudover ville det være en fordel hvis enginen var Open-Source.

Jeg har kikket på Wasabi (www.wasabidev.org), men det er det er desværre ikke helt kompatiblet med Linux, og delvist Closed-Source. Udover det er Wasabi mit bedste bud.

Jeg håber nogen her har bedre alternativer.

På forånd tak.
Avatar billede avacore Nybegynder
19. november 2004 - 09:41 #1
Lukker så :(