Avatar billede hew Nybegynder
23. december 2003 - 11:48 Der er 16 kommentarer

Et godt hotel til en rimlig pris?

1. Hvor kan man få et godt .asp/mysql hotel til en fair pris?
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. december 2003 - 11:50 #1
www.web10.dk synes det er godt til php men min ven siger det er godt til asp også..
Avatar billede jakki Nybegynder
23. december 2003 - 11:50 #2
prøv at kigge forbi www.secnet.dk deres priser er ok og deres service er helt i top
Avatar billede cautoo Nybegynder
23. december 2003 - 11:52 #3
jeg synes starthotel er billigt: http://www.starthotel.dk/

Og hvis man vil have lidt større firma, og altså ikke lige så mange specielmuligheder, så kig på http://www.cliche.dk
Avatar billede cautoo Nybegynder
23. december 2003 - 11:52 #4
ooh, sorry, bliver lige i tvivl om ASP er med hos cliche
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
23. december 2003 - 12:01 #5
web10 er noget af det værste du kan vælge
Avatar billede skildpadden Nybegynder
25. december 2003 - 12:33 #6
Kig forbi www.danskewww.dk - det er godt nok ikke priser på 10 kr. i mnd., men du skal tilgengæld kun betale månedsvis.

De har godt nok ikke mysql, men i stedet ms-sql - (se proffessionel pakken).

Jeg har selv nogle hoteller hos dem og de kører meget stabilt.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. december 2003 - 16:23 #7
www.concor.dk er jeg ret tilfred med, de har hvad du skal bruge til en god pris.
Avatar billede cibar Nybegynder
25. december 2003 - 16:31 #8
Hej hew,

Det bedste du kan gøre her i starten, er at overveje hvad dine behov egentlig er nu og hvad de kunne tænkes at blive i fremtiden. Der findes nemlig næsten lige så mange løsninger, som der findes udbydere. :-)

Hvor meget plads i mb har du brug for, hvad med ekstra mailkonti vil du gerne kunne oprette, det samme med subdomæner, ftp-adgange, etc. Skal man betale pr. måned, kvartal eller år?

Jeg brugte selv en del tid på disse overvejelser og det har sparet mig en del penge siden da. Hvor jeg selv er hostet? Hos Web10, da deres valgmuligheder passede bedst til mine behov.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
02. januar 2004 - 14:33 #9
www.scannet.dk har jeg også haft gode erfaringer med, men de er en del dyrere end concor.dk. Jeg kan anbefale dem begge.
Avatar billede cibar Nybegynder
02. januar 2004 - 15:04 #10
skarvenneverdies> Hvofor synes du Web10 er værst? (se 23/12-2003 12:01:03)

Kan du ikke lige fortælle hvad du har oplevet?
Avatar billede meretedalby Nybegynder
02. januar 2004 - 15:06 #11
B-one kan varmt anbefales... Det koster 9 kr om måneden for det billigste, dog betaler man forud... Serveren er ALDRIG nede, og de er hurtige til at besvare spørgsmål... Http://www.b-one.net
Avatar billede Aliriza Nybegynder
02. januar 2004 - 15:08 #12
cibar prøv at se her, der står noget om web10:
http://www.eksperten.dk/spm/435345
Avatar billede cibar Nybegynder
02. januar 2004 - 16:16 #13
manar> tak for det. Jeg kunne heller ikke forstå skarvenneverdies. Jeg har ikke haft nogen problemer.

hew> Som du kan se af svarene, er det i sidste ende et spørgsmål om dine behov og hvad du egentlig gerne vil have - og hvor meget du vil betale for de forskellige muligheder! Find ud af dine behov, kig de forskellige udbydere lidt efter i sømmene og træf dine valg ud fra det.
Avatar billede castillo Nybegynder
04. januar 2004 - 10:27 #14
web10's windowsservere er kanon!!! De understøtter også ASP.NET som du sikkert snart kommer til at lage med når du er ASP'er
Avatar billede jesper2 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:53 #15
tjek alphahouse.dk eller wannafind.dk begge super kvalitet har jeg hørt
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:20 #16
http://hosting.mitc.dk har det hele.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.