Avatar billede oxygenic Nybegynder
22. december 2003 - 19:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySQL Control Center går ned? Hjælp mig!!

Jeg har et problem.
Hver gang jeg starter MySQL Control Center op, går den ned med det samme. Enten fordi den ikke kan få kontakt til min gamle MySQL server, eller også kommer den med en fejl meddelselser og lukker selv ned.
Jeg har forsøgt at un-installere MySQL Control Center.
Jeg har også forsøgt at re-installere det igen. Men dette hjælper ikke, da den på en eller anden måde formår at gemme de servere som har været tastet ind i programmet.
Jeg har forsøgt at lede lidt i Registreringsdatabasen, for at se om programmet dér skulle have efterladt informationer, men jeg har intet kunne finde.

Hvordan kommer jeg ud af denne situation?

NB. Jeg har forsøgt at sætte min egen MySQL server op igen, for derefter at kunne starte MySQL Control Center op, og derigennem slette databasen fra programmet. Men dette hjalp heller ikke :(

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. december 2003 - 19:30 #1
Hvilke fejl meddelelser ?
Avatar billede don_nigger Nybegynder
22. december 2003 - 19:30 #2
Jeg har præcist samme problem......

Mit control center går også ned på min w2k3 server!

Underligt... :-(

Lytter med

Mvh

DN
Avatar billede oxygenic Nybegynder
22. december 2003 - 19:34 #3
arne_v , den kommer med en fejlmelddelses om at programmet har udført en ulovlig handling og derfor lukkes. Derudover står der, at der er lavet en fejl log, men den er ingen steder at finde :(
Så jeg forstår egenligt ikke hvad det er for en fejl. Men jeg gætter mig til, at det er fordi den ikke kan få kontakt til database-serverne og derfor crasher ...

Min eneste løsning indtil videre, er at formatere maskinen, så alle spor fra gamle database-servere er fjernet ...
Denne løsning ønsker jeg dog ikke at benytte på nuværende tidspunkt.
Avatar billede oxygenic Nybegynder
27. december 2003 - 19:51 #4
Problemet forsvandt da jeg installerede den nyeste udgave af Control Center v.0.9.4