Avatar billede unknown_someone Juniormester
22. december 2003 - 19:04 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

DVD med divx igen igen

Hej - ja, så er jeg på banen igen efter mit mislykkede forsøg på at få en afspiller fra ALDI

Er der nogle der her erfaringer - gode som dårlige - med DVD/DivX afspilleren Amitech DVD 704?

Hvis nogle har klart gode anbefalinger med andre DVD/Divx afspillere er de også tilladt at komme med :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. december 2003 - 19:26 #1
kender intet til Amitech DVD 704, men har en Kiss DP-500 som ædder faktisk alle formater og kan anbefales ;o)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. december 2003 - 20:27 #2
Der er jo flere forskellige afspillere til under 1000, bl.a. Denver, der vist´nok i øjeblikket kan købes i Bilka, men jeg kan anbefale en NorthQ. Min kammerat købte for 3 uger siden, og den afspiller alt, også divx. Den står normalt til 1800-2000 kr., men jeg har fundet en her meget billigere, kr. 1345:
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=31172179
du kan læse om den her:
http://www.northq.com/products/dvd/nq5000.html
Norbert.
Avatar billede kk20 Nybegynder
22. december 2003 - 22:59 #3
Den Amitech DVD 704 er fine sager.  Har netop vundet i en test i fagbladet PC World som bedts af 5 DVD afspillere, blandt vandt den over Kiss DP500.
Jeg køber snart sådan en Amitech DVD 704 DivX XviD maskineri.
Avatar billede norbert Nybegynder
22. december 2003 - 23:19 #4
Jeg har set lidt på priserne på Amitech-DVD'en, og den ligger på 1400-1500 kr, - men jeg fandt et sted til en pris på 1075 kr. hvis det har nogen interesse:
http://www.landbiksen.dk/catalog/product_info.php?cPath=7_32&products_id=149
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
22. december 2003 - 23:25 #5
OBS: Du skal nok lige være varsom på, om beløbet MÅSKE er uden moms, - hvis det er det, er den for dyr.
Norbert
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2003 - 11:42 #6
landbiksen er uden moms - men er du hos danske bank kører de med den til 1300
Avatar billede norbert Nybegynder
23. december 2003 - 11:56 #7
Jeps - den ses her
http://www.danskebank.dk/redirnetshop
Dog skal du være opmærksom på, at du skal have Danske Netbank for at kunne benytte tilbudet.
Norbert.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
27. december 2003 - 12:01 #8
Jeg vil købe en kiss dp-500 hvis du absolut skal have en divx afspiller. Eller vent et par år til de er mere udviklede.

Den fås billigst nu hos computercity til 1895,-
Avatar billede unknown_someone Juniormester
01. januar 2004 - 18:36 #9
så fik jeg min Amitech - og den ser rigtig lækker ud; den æder stort set alt, perfekt billede og så er den let at bruge. Eneste lille problem umiddelbart er, at jeg ikke umiddelbart kan få den til at genkende undertekster via DivX/XviD...

Anyway - norbert, smider du lige et svar?
Avatar billede norbert Nybegynder
01. januar 2004 - 18:39 #10
Ja da - og jeg takker :-)
Godt Nytår
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
01. januar 2004 - 18:39 #11
ups