Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
22. december 2003 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design af logo

Hejsa derude

Jeg skal bruge et logo til min side......Siden kommer til at omhandle brand og ambulance i hele verden....

Det jeg selv havde forestillet mig var et 8 tal der ligger ned....kan ikke lige huske....men den hedder et eller andet.......Der skal være ild i denne ring (8tal) ikke voldsomt.......samtidig skal en slange snog sig om 8 tallet.....

Det var lige min første ide......har du noget andet er det meget velkommen
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. december 2003 - 10:49 #1
et 8tal der ligger ned er et Uendelighedstegn i den matematiskeverden :)
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
22. december 2003 - 14:47 #2
ja nemlig der var den :-)
Avatar billede maxsover Nybegynder
24. december 2003 - 21:18 #3
skal du arbejde på din side ud fra logoet? eller har du et link hvor man kan se siden så man kan lave noget der passer til?

Mvh
MaxSover o<|:)
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
25. december 2003 - 17:29 #4
Siden findes ikke endnu og der skal ikke arbejdes ud fra logoét
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
10. januar 2004 - 22:35 #5
ikke nogen ideer øvøvøvøvøv