Avatar billede kasper600 Nybegynder
19. december 2003 - 21:35 Der er 7 kommentarer

computer spil Lord of the rings

Hey jeg har et lille problem når jeg prøver at installere spillet så kommer den med en melling der ser sådan ud...

Unable to locate required file or required file is corrupted. (7)

Hey håber i kan hjælpe mig tak!!
Avatar billede ducks Nybegynder
19. december 2003 - 21:37 #1
Der er vel ikke så meget andet at sige, end at den ikke kan finde en fil eller også er den korrupt. Har du haft andre problemer af den art? Ellers ville jeg tage spillet ned til forhandleren i morgen inden de lukker og spørge om de vil teste/bytte det.
Avatar billede kasper600 Nybegynder
19. december 2003 - 21:45 #2
Kan man ikke gøre andet
??
Avatar billede ducks Nybegynder
19. december 2003 - 21:49 #3
Se om der er ridser på CD'en, hvis der er, så prøve at tørre dem væk med blødt stof/trøje. Husk at køre fra midten og ud, ikke rundt.
Avatar billede kasper600 Nybegynder
19. december 2003 - 21:49 #4
Det er der ikke har lige åbnet parken
Avatar billede ducks Nybegynder
19. december 2003 - 21:55 #5
Medmindre du har været ude for det før, ville jeg prøve at snakke med dem i forretningen, der kan være sket en fabriksfejl og så kan du sikkert få det byttet, husk bon.
Avatar billede kasper600 Nybegynder
19. december 2003 - 21:56 #6
jaja tager der ud imorgen tak for hjælpen her er dine point
Avatar billede ducks Nybegynder
28. december 2003 - 06:44 #7
Hjalp det?

"her er dine point" - ??