Avatar billede andreasmh Nybegynder
19. december 2003 - 21:02 Der er 8 kommentarer

Logo i 20*16

Hej alle eksperter. Jeg mangler et loge med teksten DFC i 20*16 pixels. Teksten skal være meget nem at se og baggrunden må gerne indeholde lidt "smart" grafik.

På forhånd tak for hjælpen :)

Mvh. Andreas
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. december 2003 - 21:05 #1
jeg gi'r det et forsøg!
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. december 2003 - 21:16 #2
Ehm... det er altså ret begrænset hvor meget man kan lave på 20x16 pixels.... er du sikker på at du mener pixels??
Avatar billede zhark Nybegynder
19. december 2003 - 21:39 #3
Jeg har overvejet et par biler som baggrund :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/dfc.gif
Avatar billede andreasmh Nybegynder
19. december 2003 - 23:17 #4
Ja jeg er ret sikker på jeg mener pixels. Logoet skal bruges som officield GSA chaticon af en Command and Conquer Renegade clan. Plz ingen biler :D

//Andreas
Avatar billede zhark Nybegynder
19. december 2003 - 23:20 #5
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/dfc-1.jpg
Det er naturligvis håbløst at lave "grafik", men du kan få den bagrundsfarve du vil have!
Avatar billede andreasmh Nybegynder
20. december 2003 - 00:52 #6
Der skal sgu være noget mere "liv" i baggrunden end bare en enkelt skrigende grøn farve. Lader tråden stå åben
Avatar billede zhark Nybegynder
22. december 2003 - 22:16 #7
Det er da OK, men kan du ikke angive bare lidt i retningen af hvilke farver du mener vil matche hvad du søger. Det er altså bare svært med "grafik" som baggrund i den str. 20x16 pixel, når jeg lavede (skrigende) grønt, var det for at få teksten tydelig! Kan du henvise til hvor du skal bruge det - eller i hvert fald hvilken baggrundsfarve det skal bruges på og evt. hvilken skriftfarve du ønsker, så vil jeg gerne forsøge ud fra de oplysninger, den grønne var kun lidt desperation for at se "mulighederne", som egentlig synes, når du jo skriver "tydelig og grafik" kan du vise et eks. 20x16 med "grafik" baggrund... som er tydelig med 3 bogstaver!?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2003 - 01:27 #8
mit forslag:

http://www.loi.dk/erizias/dfc.jpg

Sig til hvis noget ska laves om,

** Lidt svært med grafik på så lidt plads :)