Avatar billede twister10 Nybegynder
19. december 2003 - 10:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Start af program i Terminal server

Jeg vil have så når engiven bruger logger på TS, så starter det enkelte program som brugeren skal benytte på terminal serveren.
Eks. C5 XAL, når bruger har udført login, så starter C5 XAL eller lign, når brugeren afslutter programmet, så bliver denne automatisk logget af TS, hvordan laves dette??
Jeg har set det før :-)
Avatar billede kenp Novice
19. december 2003 - 10:34 #1
lig dem ind i start! lige som på enhver anden computer.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2003 - 08:59 #2
Du fortæller ikke noget om hvordan dine klienter connecter til terminal serveren.
Hvis de bruger Remote Desktop Connection, kan du på fanebladet Programs angive det program der skal starte ved login. Jeg vil tro at det samme er gældende for de fleste TS klient programmer.

:-)
Avatar billede twister10 Nybegynder
08. juli 2004 - 09:33 #3
Har fundet ud af dette i mellemtiden, ville bare lige lukke spørgsmålet her :-)
Men tak aligevel!
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2004 - 17:35 #4
Du har da også haft rigelig tid til at finde ud af det. Det undrer mig at du overhovedet har oprettet spørgsmålet her.
Avatar billede twister10 Nybegynder
09. juli 2004 - 10:10 #5
Hmm.. Det undrer ikke mig, da jeg oprettede spørgsmålet vidste jeg det jo ikke, men arbejdede videre med det selv, og løste det også, men at jeg så var en klovn til ikke at lukke spørgsmålet bagefter, var ikke så heldigt....