Avatar billede 011268 Nybegynder
18. december 2003 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

firewall deaktivering hvordan?

når jeg er inde at hente filer/programmer kommer der en meddelse op som siger at jeg er firewalled, jeg har været inde på min router og deaktivere min firewall og jeg har været inde under sikkerhed i internæt og deaktivere firewall men aligevel siger den at jeg har firewall???
Avatar billede marzman Nybegynder
18. december 2003 - 21:37 #1
hmm... hvad er det for en meddelse den kommer med...???!
Avatar billede 011268 Nybegynder
18. december 2003 - 21:38 #2
hmm..se spørgsmålet
Avatar billede kenp Novice
18. december 2003 - 21:50 #3
det tyder på at du bruger programmer som emule, kazaa mv. du skal så forwarde de porte som programmet bruger!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
19. december 2003 - 10:01 #4
kenp, det behøves ikke, de programmer finder selv igennem de fleste router, spørgsmålet ligger om, du har aktiveret Firewallen i Win XP???
Avatar billede squashguy Nybegynder
19. december 2003 - 10:03 #5
hell_keeper> det kan godt være de kan komme ud, en anden ting er, at folk udefra også skal kunne komme ind. Her kommer forwarding af porte ind i billedet..
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
19. december 2003 - 10:43 #6
squashguy> der kan Windows XP firewall også godt blokke, det er den faktisk meget god til. Men ja forwarding af porte er en god ting, men ikke hvis man skal program alle de p2p programmer, for der kan man faktisk ved ikke at forwarde gør at der ikke er så mange der kommer ind på sin com.
Avatar billede 011268 Nybegynder
19. december 2003 - 16:32 #7
ja godt nok jeg har forwardet over... men det er det samme og firewallen i xp er også deaktiveret, og også på routeren.
over... siger stadig at jeg er firewalled,så det går noget langsom.
Avatar billede 011268 Nybegynder
16. november 2004 - 17:52 #8
ok