Avatar billede numsegarn Nybegynder
18. december 2003 - 18:22 Der er 4 kommentarer

Tagwall, Nyhed og ClanWars systemer!

Jeg har nu brugt en del timer på at lave en hjemmeside, men mangler nu nogle "lidt" avancerede systemer til siden.
Jeg giver 200 point til hver enkelt funktion som bliver lavet :)

Nyhedssystem:
Her skal man kunne skrive en nyhed via. et login. Man skal kunne vælge et billede, og selv uploadet et - 200 point
www.team-effect.dk
www.team-effect.dk/memberlogin.htm

Tagwall:
Skal være magen til nyhedssystemet, bare uden login. 200 point
www.team-effect.dk

Clan War
Her skal man kunne oprette en clan war, man skal kunne vælge et billede eller selv uploade et, og der skal være login. 200-400 point
www.team-effect.dk/clanwars.htm
www.team-effect.dk/login_cw_videre.htm

Håber der er nogen som vil hjælpe

Mit MSN er numsegarn@hotmail.com vi kan kommunikere der hvis du vil hjælpe

Alexander
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. december 2003 - 18:28 #1
der må max. uddeles 200 point i et spørgsmål
Avatar billede numsegarn Nybegynder
18. december 2003 - 18:31 #2
Hvis nogen er interresseret, er det så "ulovligt" at uddele spørgsmålet i 3...?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. december 2003 - 18:32 #3
nej så længe at det er tre selvstændige spørgsmål må du gerne, dog er max stadig 200 for een opgave, så du må ikke lave to om clan war til hver 200
Avatar billede numsegarn Nybegynder
18. december 2003 - 18:34 #4
nÅnÅ! Men så må de nøjes med 200 point :)