Avatar billede clawhammer Nybegynder
17. december 2003 - 21:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Voltmod af GFX

Hej eksperter.

Jeg VIL voltmodde mit MSI GeForce FX 5900, hvis det kan lade sig gøre.. er der nogen der har erfaring eller en guide???

MVH
Clawhammer
Avatar billede clawhammer Nybegynder
17. december 2003 - 21:40 #1
kom frisk....
Avatar billede bleze Nybegynder
17. december 2003 - 23:23 #2
Lad være med at pille ved sådan ting. Vil du gerne brænde dit dyre gfxkort af for næsten ingen ting?  Lad mig gætte, det kører perfekt men du vil gerne have mere?
jeg har et TI4200 og det kører alt perfekt (undtagen Generals som skal ned i opløsning), så mon ikke et FX5900 er overkill til de fleste spil - og du vil have mere? hehe
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2003 - 11:16 #3