Avatar billede salanti Nybegynder
17. december 2003 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp jeg skal købe en DVD afspiller - but its a jungle!

Hej Jeg skal købe en DVD afspiller og den må koste 1500, har været ude kigge, men der er jo virkelig mange maskiner i denne prisklasse - og jeg har det lidt svært med sælgere i denne branche :-) Så jeg vil høre om der er nogen der har nogle anbefalinger, gerne med links til anmeldelser. Jeg sætter kvalitet (til prisen, ja jeg ved jeg ikke får en super DVD afspiller) frem for alle mulige funktioner og formater! Har kigget lidt på pioneers 360, da denne skulle have bedre lyd - men har også fået JVC anbefalet!
Tak
Avatar billede askhoej Praktikant
17. december 2003 - 11:59 #1
Køb en til 600-800 kr. og køb nogen gode film for resten af pengene, hvis du ikke er sindsyg hi-fi entusiast! De billige DVD afspillere er ganske fornuftige.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. december 2003 - 12:06 #2
Du bør bestemt overveje den nye KISS (jeg mener den hedder 508) der er dvd brænder, 80 Gb harddisk, den kan spille DIVX og har netkort så du kan streame film direkte. Den koster lidt, men den er smart

http://www.kiss-technology.com/
http://www.kiss-technology.com/?p=newproducts&v=press
Avatar billede bleze Nybegynder
17. december 2003 - 23:12 #3
Jeg har haft Kiss og magen til lort skal man lede længe efter. Det var en Raise afspiller de havde rebranded.  Den skulle rep. men det kunne de ikke så til sidst fik jeg pengene tilbage.

Nej, Pioneer som du har fat i er det yperste vil jeg mene. Og du kan godt finde Pioneer til 1500 kr. Evt en af deres super afspillere brugt...
Super billede og lyd.  Hvem var det lige der opfandt DVD? hehe
Avatar billede kk20 Nybegynder
22. december 2003 - 23:03 #4
Hej salanti.
Tag lige et kig på Amitech DVD 704 DivX afspilleren. Den har netop vundet over 4 andre afspillere i en test i fagbladet PC World. Bla. vandt den over Kiss DP500.
Jeg køber snart en Amitech DVD 704 ;-)
Se -> http://www.amitech.dk/webprodukt/hifi/54704.asp
Avatar billede salanti Nybegynder
23. december 2003 - 23:27 #5
Hej kk20, ellers tak nu har jeg købt - det blev en Pioneer SACD afspiller til 2800