Avatar billede henninghabor Nybegynder
16. december 2003 - 04:05 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Så la' da være med de popups, Eksperten.dk

Hej med jer,

Er jeg den eneste der er godt og grundig træt af alle de skide popups her på Eksperten og andre "professionelle" hjemmesider?

Tag f. eks. Ofir: Her er der ikke kun popups, men de er også begyndt at have reklamer der flyver henover skærmen, så man hverken kan gøre det ene eller det andet, mens denne reklame er i gang med at bevæge sig m.e.g.e.t l.a.n.g.s.o.m.t henover skærmen.

Det tog mig 8 popups at nå frem til et spørgsmål jeg havde oprettet: http://www.eksperten.dk/spm/439317. Og det er endda den samme reklame.

Kan I ikke lave en cookie, der gør at popups kun kommer en gang for hver bruger? Det andet her bli'r man da skør i hovedet af...
Avatar billede henninghabor Nybegynder
16. december 2003 - 04:06 #1
Ja, jeg ved godt at man kan downloade programmer der hindrer popups, men hvis jeg nu gerne engang imellem vil se reklamer? Dog ikke den samme 8 gange i træk!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. december 2003 - 05:24 #2
nej - jeg er faktisk enig med dig!
Det er for mig egentlig ok, at der dukker ét reklame vindue op i baggrunden - men så heller ikke mere - for mig gjorde det heller ikke noget hvis denne ændrede sig når man loadede en ny side - så at der altså kom flere reklamer af forskellige slagt, men den skal stadig kun loade det i det ENE vindue og ikke åbne 8 eller for den sags skyld bare 2... KUN EN!
Avatar billede bredker Nybegynder
16. december 2003 - 06:25 #3
få pro , så kan du selv fravælge det
Avatar billede ducks Nybegynder
16. december 2003 - 07:45 #4
Jeg synes aldrig at have fået mere end en popup, og det er sjældent jeg får den. Men jeg undrer mig derimod stadig meget over, den klodsede reklame i spørgsmålet, som godt nok kan lukkes, der er til stor irritation når man skal læse spørgsmålene. Især fordi dengang IDG kom til, skulle der _ikke_ komme nogen reklamer, der ville være i vejen for brugen af Eksperten (formuleret lidt anderledes af IDG, men er max træt). Og den er for mig meget i vejen.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 08:07 #5
bredker> din idé er go´nok, men hvis man ikke  har plastik kort til at betale med, dur den ikke - service?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. december 2003 - 08:50 #6
Så få et plastickort... ;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 09:06 #7
No Way *S* jeg må leve uden pro :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. december 2003 - 09:07 #8
Du kan jo også blot sørge for at være så aktiv, at du kommer blandt de 100 mest pointtjenene Eksperter på en måned... så får du jo et gratis proabonnement.

Det er faktisk ikke så meget der skal til :)
Avatar billede kenp Novice
16. december 2003 - 09:15 #9
man kan da også betale via sin mobiltelefon ;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 09:30 #10
nanoc> det er anden lige nu, at jeg er pro, så jeg er aktiv:)

kenp>> jeg er åbenbart oldnordisk, for det har jeg heller ikke*S*
men jeg overlever;)
Avatar billede kenp Novice
16. december 2003 - 09:42 #11
magictouch ->*SS* oki, det kunne jeg jo ikke vide, så det var jo bare et bud!
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 09:50 #12
kenp> Ved det godt*S*
Det er nu ikke dem her på E der irriterer mig, og på OFIR får jeg ingen reklamer! om det skyldes at jeg har Google Toolbar ved jeg ikke, og den kan jo også stilles så man kan se det man vil;)
Avatar billede espersen Novice
16. december 2003 - 10:08 #13
I glemmer at nævne edbpriser.dk : efter at have valgt type hardware, så skal man sidde og vente på at de forbistrede reklame forsvinder !

(også aktiv = pro-medlem på E)
Avatar billede klojs Nybegynder
16. december 2003 - 12:20 #14
Jeg har også bandet de biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip reklame popups langt væk i lang tid nu. Jeg har hverken plastickort eller mobiltlf. så jeg burde have penge nok til at blive pro-medlem, men når eksp. demonstrerer med popups for at få os til at betale......så stejler jeg og skynder mig bare væk fra siden når jeg har læst det vigtigste.

Popups siger jo indirekte: "Betal eller forsvind" Jo flere der betaler, des flere popups kommer der, for så ved de jo det virker og giver indtægter.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 12:41 #15
klojs> du kan ikke (selvom du ville) få lov til at betale med rede penge/girokort, det er deres system ikke gearet til! jeg har prøvet én gang.
Avatar billede aasberg Nybegynder
16. december 2003 - 15:17 #16
Til espersen og evt andre. Hvis du vil undgå de irriterende reklamer på edbpriser skal du blot trykke på linket (eks. hardware) i linien der er lige ovenover hovedfeltet med links - istedet for at trykke på linket i hovedfeltet.
Avatar billede klojs Nybegynder
16. december 2003 - 15:24 #17
Øhhhh magic, jeg har ikke sagt at jeg ville være pro-medlem....tværtimod. Selvom man kunne betale med girokort, ville jeg stadig ikke. Jeg mener det er for dyrt, og så stort er mit behov ikke for at kunne bruge eksperten. Når jeg siger at jeg burde have penge nok, når jeg ikke har mobil eller kort, så mener jeg - som en spøg - at jeg har valgt at spare pengene på det :-))

Det er udbud og efterspørgsel.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. december 2003 - 15:33 #18
Klojs> Jeg fangede dit budskab første gang*S*
Avatar billede henninghabor Nybegynder
02. marts 2004 - 15:14 #19
Luk