Avatar billede mark_j Nybegynder
15. december 2003 - 21:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen lyd i 5.1 sæt fra creative

jeg har et 5.1 sæt fra creative(inspiron)og et creative 5.1 platinium lydkort. kortet virker fint med højtaler og headset, men hvis jeg sættter min subwoofer i med højtaler er der ingen lyd

MVH
mark_j
Avatar billede lunse Nybegynder
15. december 2003 - 22:02 #1
Det må være noget med din subwoofer !
Du skal for det første tjekke at ALLE stik sidder rigtigt i og derefter om det er sat rigtigt i lydkortet.
Hvis du har gjort alt dette må du desværre blive nød til at ringe til den forhandler du har købt fra og så må du få klaget og de må enten tjekke dit anlæg ellers må de sende dig et nyt!

-Lunse
Avatar billede mark_j Nybegynder
15. december 2003 - 22:09 #2
Det svar kan jeg ikke rigtig bruge det har virket, det skal siges at jeg kun har installeret driver ikke den dårlige software som creative levere
Avatar billede mark_j Nybegynder
16. december 2003 - 15:46 #3
Jeg lukker spørgsmålet, da jeg har skaffet mig med sættet og fået et logitech det virker :)