Avatar billede robertk Nybegynder
15. december 2003 - 21:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Endelser på mine filer, problem?

Hej,

System: Windows XP Pro ENG

Jeg er ved at rive håret ud på mig selv over en bug i min XP som nu har gentaget sig to ganger, og bliver ved (Også efter at have reinstalleret windows)

I ved den funktion der gør at det er muligt at se endelser på sine filer i "Folder options" > "View"

Hver gang jeg genstarter er den slået til igen, så hvis jeg retter i en fil SKAL jeg skrive filendelsen for at den fatter filen.. DET ER PRES!, jeg kan så vælge at "Restore defaults" og så virker det til næste genstart???

Kan jeg ændre det her i en reg key? eller hvad gøre jeg? skal jeg have et prgram?

Jeg giver 75 points for en løsning der virker (Også efter genstart)
Avatar billede lunse Nybegynder
15. december 2003 - 22:08 #1
Det eneste jeg kan hjælpe dig med er:
Ring til shg på: 8734 2201
Håber de kan hjælpe dig...
Håber oS jeg får 75 point for det skal bruge dem ;)

-Lunse
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 22:11 #2
Jeg har bare sat det der på så man kan se hele filen "med efternavn" selvom det er en kendt fil og så bare omdøbt filen og den laver sig ikke om ..

/Niels
Avatar billede robertk Nybegynder
16. december 2003 - 08:38 #3
lunse >> Hvorfor ringe til SHG ??
Avatar billede lunse Nybegynder
16. december 2003 - 09:58 #4
Fordi så kan du snakke med dem om dit problem og så får du det helt sikkert fixed!
Avatar billede robertk Nybegynder
16. december 2003 - 11:08 #5
Jamen SHG ? lol jeg mener, hva faen har de med mit system at gøre.. fint de har solg mig hardware, men jeg mener, min windows er ikke købt hos dem???
Avatar billede robertk Nybegynder
16. december 2003 - 11:11 #6
lunse >> det du siger er da helt sort i mine øjne ?? hva faen mener du ? heheheh

Nå any one else.. jeg smider sku gerne og go potion points mere, jeg skal bare have hjælpe til en løsning der kan få det løst??

Best r.
/Robertk
Avatar billede robertk Nybegynder
19. december 2003 - 14:39 #7
Hmm ingen der kan svarer på?.. well os lige meget nu har løst problemet!

regedit > HKEY_CLASSES_ROOT > ShellScrap

Slet NeverShowExt og lav en ny! genstart og det virker igen.. :)