Avatar billede morten_hjort Nybegynder
15. december 2003 - 18:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Meget enkelt frame opgave

Jeg skal have 3 frames. En for oven, en hovedframe i midten og en forneden... Jeg kan selv ændre hvor lille midten kan være, men jeg kan ikke html så jeg kan ikke lave dem.
Den der først laver den og sender den til: morten@junolab.com får pointene.
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
15. december 2003 - 19:15 #1
Ingen der kan hjælpe? Det tager jer sikkert kun få minutter.. Nå men så får i 50 point...
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 19:59 #2
Her champ:

</head>

<frameset rows="64,57%,*">
  <frame name="header" scrolling="no" noresize target="main" src="dintop">
  <frame name="main" src="dinmidt">
  <frame name="foot" src="dinbund">
  <noframes>
  <body>

  <p>Din browser understøtter ikke frames, hvilket er påkrævet</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
15. december 2003 - 20:57 #3
Kan du ikke lave de 3 filer som jeg skal bruge? Der skal vel også stå noget i de andre filer... eller hva'?
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 21:03 #4
Hvad skal jeg skrive?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
15. december 2003 - 22:43 #5
Jeg ved ikke hvor jeg skal sætte teksten ind henne? Den gider ikke acceptere den hos mig... Siger at der mangler et "head tag"
Avatar billede webmasterm Nybegynder
16. december 2003 - 07:08 #6
Nu har jeg sendt dig en zip fil med det hele i.. Så nu skal du bare åbne index.htm så virker det...
Avatar billede webmasterm Nybegynder
16. december 2003 - 14:19 #7
Tak for point'ne..

Held og lykke med det..

Må man spørge om hvad du skal bruge det til?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
16. december 2003 - 22:42 #8
Jeg skal lave en hjemmeside.. Har allerede købt domænet JunoLab.co... Mangler bare hjemmesiden. Nu må jeg bare se om jeg kan lave noget ordentligt :-)
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
16. december 2003 - 22:42 #9
Det var junolab.com :-)