Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
14. december 2003 - 17:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mini cooper S 2003

Først vil jeg sige... Jeg ved jeg ikke har mange POINT!

Hey jeg vil gerne have lavet et sejt toplogo... Farverne skal bare moderne, flotte og smarte. Stilen skal være i streetracing.

http://www.webpimp.1go.dk/Morris.jpg <--- Dette billed skal være i toplogo.

Toplogoet skal være i enten:
800*150Pixel
800*100Pixel

Der skal står Kimbert.dk Og der må gerne være mere tekst, bare det stadig ligge i streetracing stilen...

Mvh Kim
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 12:51 #1
Kim... vær så artig!

http://hypnomatic.friserverplads.dk/kimbert.jpg

-mads hammer
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. december 2003 - 19:45 #2
http://www.chokobear.dk/eks/kimbert.jpg her har du så mit forslag
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
15. december 2003 - 21:39 #3
Nice nok forslag tænker lige lidt over det... Men kan i andre også lave nogle forslag... alt er åbent...
Avatar billede dahwoot Nybegynder
16. december 2003 - 14:03 #4
Jeg syntes begge forslag er mega fede. Ville vælge et af dem helt klart, og være rigtig glad når det kun er til 35 point. Det er billigt sluppet :-)
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. december 2003 - 14:07 #5
Jeg er enig med dahwoot! 35 point er lige i underkanten.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. december 2003 - 14:13 #6
tja men han har jo ikke flere så det er nok fint nok, det er jul man skal jo være flink hehe
Avatar billede webmasterm Nybegynder
16. december 2003 - 14:27 #7
Hey..

Må jeg spørge om hvad for nogle programmer i bruger? Til at lave billeder og sådan noget ligenøjagtig...
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
16. december 2003 - 17:12 #8
ja jeg ved godt det ikke er mange point... og ja... ville jo bare spørger... kunne jo være der var nogle andre igang, også ville jeg ikke dele point u endnu. Men det tyder ikke på at jeg få flere forslag. Så nu afslører jeg da bare "vinderen" hehe... Og det blev "chokobear_dk" Men skal lige siges at jeg har ændret lidt iden. Men hvilket betyder at du staidg få dine point. "tillykke"

Og til alle jer andre Glædlig jul, og godt nytår og extra tak til de 2 da hjælp mig :D
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. december 2003 - 21:16 #9
det var da så lidt

og glædelig jul til jer