Avatar billede rossonero Nybegynder
14. december 2003 - 16:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Baggrund i POSTNUKE

Jeg sidder og redigerer et et Post nuke tema. "header.html" er jo øverste frame - men når jeg prøver at fjerne et af billederne og bare indsætte en baggrunds farve - så bliver den ved med at vise at den mangler billedet - selvom jeg altså har slettet billedet og indsat en baggrund farve ..

Den må altså hente oplysningen om, at den skal hente et billede og ikke "høre" på min baggrundsfarve i spalten

hvor ka jeg sætte det op ? .. det er jo spild at lave et sort .gif billede, istedet for bare at sætte baggrunden som sort..
Avatar billede webmasterm Nybegynder
14. december 2003 - 16:54 #1
Læg filen op på nettet.. Så vil jeg lige kigge på det og se om jeg kan hjælpe..
Avatar billede rossonero Nybegynder
14. december 2003 - 17:20 #2
hmm .. det er jo mere generelt jeg har problemet.

Når jeg åbner header.html i frontpage og fjerner et billede i en spalte og erstatter der med en baggrund farve .. så fjerner jeg godt nok billedet .. men baggrundfarven fortsætter med at være den blå, som går igen på hele tema`et
Avatar billede rossonero Nybegynder
14. december 2003 - 17:22 #3
ok SORRY .. nu virker det .. ???? .. fatter ik hvad der er sket
Avatar billede rossonero Nybegynder
14. december 2003 - 17:22 #4
men tak for hjælpen:-)