Avatar billede mrfunder Nybegynder
14. december 2003 - 15:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lav et design til denne side

Jeg har denne side. (billede)
Hvis der er nogen der vil lave et design oven på det (lægge noget grafik over) Så ville jeg skam blive mægtig glad, og give en ALLE pointsne!!

Jeg kan godt lide noget: "hvidt" Xp style (sølvfarvet) design..

Der er 3 sider man skal lave design på.

1. Top "menuen" det må gerne laves til knapper?
2. Info "siden hvor info'r kommer på"
3. Siden hvor man skriver på..
Men det er alt sammen vist på billedet. Bare smid noget fedt grafik over, sådan det bliver flot og dejligt at kigge på..

I kan sende det design i laver til kasperfunder@ofir.dk
Da jeg helst ikke vil have at det bliver "offentligt" herinde.. (i kan bare sende det tilbage som et billede)

http://frip.dk/kedde/siden.JPG
- Det der skal laves design på..
Avatar billede mrfunder Nybegynder
14. december 2003 - 15:51 #1
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe..

Altså lav et design på det billede og send det til mig via mail, SÅ skal jeg nok selv lave det til php, html
Avatar billede mrfunder Nybegynder
14. december 2003 - 16:37 #2
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede webmasterm Nybegynder
14. december 2003 - 17:06 #3
Forstår ikke rigtig opgaven.. Du skal have lavet et andet design? Ud af det du har på det billede?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2003 - 17:32 #4
Der skal altså laves et design, der gør det hele lidt mere interessnt at se på.

Billedet er kun en model for de muligheder/elementer der er på siden.

Det er sådan jeg forstår det.
Avatar billede mrfunder Nybegynder
14. december 2003 - 17:45 #5
Rigtigt spacemaninc!!

Kan i evt. Hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2003 - 18:10 #6
Ja, hvornår skal du bruge det, har lige lidt travlt med andre opgaver, men kan nok se på det mandag eller tirsdag, r d for sent?
Avatar billede mrfunder Nybegynder
14. december 2003 - 19:09 #7
Jamen hvis du kunne lave det til.. Skal vi sige Tirsdag? Så ville jeg blive glad! Har du evt. MSN, ICQ?

Husk nu: Jeg kunne godt lide Xp Sølvfarvet design.. Blandet mig lidt (ja det må du sgu bestemme, bare det ser godt ud!)
Avatar billede mrfunder Nybegynder
14. december 2003 - 19:09 #8
*Blandet med lidt*
Avatar billede mrfunder Nybegynder
16. december 2003 - 18:52 #9
Har du lavet noget?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2003 - 18:04 #10
Har simplethen ikke haft tid, et lille eksamensprojekt der ikke blev færdig til den jeg jeg regnede med, men kigger snarest på det, så må vi se om du stadig skal bruge d.

MVH
Spacemaninc
Avatar billede mrfunder Nybegynder
18. december 2003 - 19:18 #11
ok, Men du kan bare sende det til min e-mail når du har lavet noget. Og så smid lige et svar herinde, Kan du få det færdigt inden imorgen Fredag?

Skal stadig bruge det :o)
Avatar billede mrfunder Nybegynder
26. december 2003 - 14:35 #12
Lukker pga. din in-aktivitet ;D
Desuden har jeg søreme selv fået det lavet ;P