Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
13. december 2003 - 22:17 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Lidt hjælp til nyheds system

Hej alle sammen!

Jeg har et nyheds system i mysql og php. Jeg har opretted en database, og har enlig det hele. Mangler dog en lille ting. Nemlig hvad jeg skal indsætte af kode på dreamweaver. Altså hvad skal jeg indsætte på min side for at nyhederne vises på www.nbasiden.dk/nyheder.htm

Jeg tror det var dette jeg skulle indsætte www.nbasiden.dk/news
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. december 2003 - 22:53 #1
prøv med lidt point næste gang ;)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
14. december 2003 - 13:38 #2
Kom nu det et nemt spg.....
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. december 2003 - 13:40 #3
ik for at ødelægge dit spørgsmål, men jeg kan se du ikke har nogen point, er der slet ikke noget du kan hjælpe folk med og tjene nogle point, og så selv få hjælp bagefter. jeg ved du selv designer dine hjemmeside, så du kan ihvertfald deltage i design kategorien.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
14. december 2003 - 13:43 #4
vil du hjælpe ellr ik'?

Igen som jeg har sagt, så må du gerne skrive å min mail hvis det er, men ikke i mine spg.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. december 2003 - 13:46 #5
jeg har kigget. men kan ikke hjælpe, sorry for spam holder mund nu :o)
Avatar billede webmasterm Nybegynder
14. december 2003 - 16:57 #6
Hej..

Er det det Nyhedsystem jeg gav dig? http://www.eksperten.dk/spm/438914 ! Så kan jeg godt hjælpe men den nederste side som du har skrevet virker altså ikke..
Avatar billede webmasterm Nybegynder
14. december 2003 - 16:59 #7
Kan du ikke komme på msn igen? Så kan jeg godt hjælpe dig..
Avatar billede webmasterm Nybegynder
14. december 2003 - 17:01 #8
Jeg kan godt se fejlen.. Du har skrevet ' eller " For meget og derfor kan den ikke se hvornår den skal slutte..
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
14. december 2003 - 21:12 #9
A hvar for noget? Skriv til mig på info@nbasiden.dk
Avatar billede webmasterm Nybegynder
16. december 2003 - 06:56 #10
Kan du ikke zippe alle filerne også lægge dem op på din hjemmeside? Jeg vil godt lige se noget.. Tror nemlig godt jeg kan hjælpe...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
16. december 2003 - 15:29 #11
webmasterm>>>> Kan ikke lige nu, men jo helt klart. Gør det så snart jeg kan....men havd tor du det er...?
Avatar billede webmasterm Nybegynder
16. december 2003 - 18:04 #12
Er næsten sikker på at jeg kan se fejlen.. Fordi jeg får også den fejl mange gange når jeg sidder og laver Php.. Og du har lavet en " eller ' for meget i en sætning og derfor kan den ikke holde styr på hvornår den skal slutte...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
16. december 2003 - 22:24 #13
kan du bruge .rar ????
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
16. december 2003 - 22:27 #14
altså her er linket i hverfald www.nbasiden.dk/xNews.rar

Kan du bruge .rar fil? Skriv på mail elle rher på eksperten. Håber du finder fejlen ;-)
Avatar billede webmasterm Nybegynder
17. december 2003 - 07:18 #15
Nu har jeg hentet den fil.. Har du overført alle filerne fra din hjemmeside som er med til det nyhedsystem og lagt ned i den mappe der??
Avatar billede webmasterm Nybegynder
17. december 2003 - 07:19 #16
Fordi jeg kan ikke finde nogle fejl...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
17. december 2003 - 15:39 #17
Nej, men det er ikke en fejl. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal putte på siden så det virker atså scriptet.
Avatar billede webmasterm Nybegynder
17. december 2003 - 17:47 #18
Okay..

Kan jeg ikke prøve at sætte det op til dig? Det ville altså være meget nemmere!! Du kan jo bare lave password og brugernavn om og sende det til mig så kan jeg lave det på fem minutter...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
17. december 2003 - 19:52 #19
Ok....det kan du da godt. Men kan jeg sende password til din mail?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
17. december 2003 - 19:58 #20
Hvor er det lige man ændre password?
Avatar billede webmasterm Nybegynder
17. december 2003 - 20:01 #21
Skriv til webmasteren på der hvor du har købt din hjemmeside.. Hvor har du købt det henne? Skal desværre slukke nu... Så jeg smutter... Håber du finder ud af at ændre det password så du kan få lavet det system..
Avatar billede webmasterm Nybegynder
17. december 2003 - 20:02 #22
Og ja... Du kan bare sende mig password og brugernavn til min email : Mark_Bertelsen@get2net.dk ! Forsat god dag...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
17. december 2003 - 20:06 #23
Ok men,,,,kan du sige i hvilken del der er alt det der admin osv...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
19. december 2003 - 12:53 #24
Webmastererm>>Mange tak for hjælpen. det kan ses på www.nbasiden.dk/kampe.htm
og www.nbasiden.dk/nyheder.htm Der manglerlige noget med størelse men det fikser jeg så det ser lidt bedre ud. Mage tak igen og god jul og godt nytår!