Avatar billede janny Nybegynder
13. december 2003 - 10:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Gemme billeder under en ferie

Hej

Jag har et digital camera, som jo skal med på ferie næste gang. Findes der en eller anden anordning hvor man kan overføre billederne til under ferien, og hvorfra man så kan overføre alle billederne til pc'en når man kommer hjem, så man regelmæssigt kan tømme sine memory kort under ferien? Håber at spørgsmålet er forstået, ellers må i sige til, så skal jeg nok forklare nærmere.

Jan
Avatar billede tmoller Nybegynder
13. december 2003 - 10:44 #1
Jeps, der findes mange forskellige.
Den bedste - og dyreste er Phototainer.
Andre mærker:
Imagetank
Digitalwallet
Achos
Avatar billede janny Nybegynder
13. december 2003 - 10:54 #2
Hmm, det var nogle pebrede priser! en lille bærbar med USB stik vil jo kunne fås for næsten samme pris. Nå men tak for svaret. Lader spm. stå åbent lidt, og ser om der kommer nogle alternative svar.

Jan
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. december 2003 - 11:18 #3
Hvis det bare skal være simpel lagerplads (uden skærm, mp3 afspiller osv), så bør du kigge på x-drive. De er forholdsvis billige. På preissuchmaschine.de kan man få en 20gb til ca. 1250 og en 40gb til ca 1500
Avatar billede bleze Nybegynder
14. december 2003 - 01:00 #4
Jeg har en X-Drive II som jeg har sat en 30 gb 2.5" harddisk i....  Så ferie bare kom an.  X-drive kostede ca 1200 kr.. Harddisken snuppede jeg fra min bærbar og opgraderede den samtidigt
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. januar 2004 - 21:40 #5
Tror nok også at TDC (www.tdconline.dk) er begyndt på at opbevare billeder for folk, men er ikke sikker. Men du skal stadig have sted at loade billederne op til en computer og videre på internettet.