Avatar billede mivpiv Nybegynder
12. december 2003 - 17:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Messenger forsvinder hver gang jeg logger på

Hey
Jeg har et problem af den slags som går én rigtig rigtig rigtig meget på nerverne.
Jeg opdaterede til den nye Messenger 6.1.
Problemet er, at hver gang jeg logger på Messenger så kommer jeg rigtig nok online - men prøver jeg at skrive til andre der er online forsvinder min messenger ud i den blå luft og logger mig af. Er jeg online og kører musen over MSN ikonet nederst i højre hjørne af skærmbilledet forsvinder ikonet og jeg bliver logget af Messenger.
Jeg synes det er meget mystisk og har afinstalleret og geninstalleret messenger 780 gange nu og lige lidt hjælper det. Jeg har også prøvet at trykke på den knap der hedder reparer  men lige lidt hjælper det.
Hvis jeg derimod bruger den gamle messenger som i sin tid fulgte med XP er der ingen problemer. Jeg vil helt vildt gerne have MSN6 tilbage - jeg har jo brugt den i flere måneder uden problemer og nu fucker den helt op - ØV...
Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre eller måske har været ude for det samme?
På forhånd tak
Miv
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2003 - 18:01 #1
Hvorfor kan du ikke få den gamle msn tilbage 6,0 ?

Hent evt 6,0 :o)

her http://www.oldversion.com/download.php?idlong=b31c3e62d41b5d2a2836bf61adb447cd
Avatar billede mivpiv Nybegynder
12. december 2003 - 18:14 #2
har jeg prøvet - det hjælpet ikke - den gør det samme!! Hver gang jeg logger på og prøver at skrive til en lukker den ned. Og hver gang jeg kører musen over msn ikonet - hvis jeg er online - lukker den også ned.
Jeg synes simpelthen det er alt for mærkeligt
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2003 - 18:17 #3
Prøv at skriv dette i kør regsvr32 softpub.dll
Avatar billede mivpiv Nybegynder
12. december 2003 - 19:05 #4
Ok det har jeg prøvet - den skriver dllregister server i softpub.dll lykkedes - men problemet er der stadig
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2003 - 19:06 #5
Har du prøvet at slå din firewall fra og se om den stadig gør det samme ?
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2003 - 19:30 #6
Du kan prøve dette.

Internetindstillinger-avanceret- og se der er hak i  SSL 2.0 og 3.0 og er der ikke ja så ligger fejlen der :)
Avatar billede mivpiv Nybegynder
12. december 2003 - 19:34 #7
Hmmm - jeg har afinstalleret norton, firewall osv netop for at se om problemet skulle være dér - men det er det åbenbart ikke.
Har tjekket i internetindstillinger og der er hak de nævnte steder...
ARHG - jeg synes simpelthen det er SÅ mærkeligt
Avatar billede resten Nybegynder
12. december 2003 - 20:22 #8
Ja det er yderst spooky men så prøv med 6,0.
Avatar billede espersen Novice
28. januar 2004 - 00:19 #9
opdaterede du fra Messenger 4.7 ??
Avatar billede pikak1 Nybegynder
27. april 2004 - 18:49 #10
Jeg sidder med præcis samme problem. Jeg har XP pro og en spritny PC, Messenger åbner...men kun på processlinien, den vil ikke åbne sig normalt, og ja jeg opgraderede fra 4.7.

Hvis der er nogen der kan hjælpe ville det være dejligt
Avatar billede pikak1 Nybegynder
27. april 2004 - 18:50 #11
fra 4.7 til 6.1 skulle jeg lige tilføje
Avatar billede espersen Novice
27. april 2004 - 19:07 #12
prøv lige at afinstallere 4,7'eren

Vælg Start -> Kør -> og indsæt følgende;

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Det er muligvis fordi de begge kører og derfor kollidere...
Avatar billede pikak1 Nybegynder
03. maj 2004 - 17:25 #13
Hej, desværre det virker stadig ikke, man skulle tro det var en kendt bug.