Avatar billede xtr Nybegynder
12. december 2003 - 08:04 Der er 1 kommentar

Nyhed script

Hej alle jer kloge hovder... Jeg mangler lidt et nyhed script i php der kan udskrive nyheder der er taget fra en anden side...

mener jeg har set et script der henter news fra www.newz.dk og så smider dem på en side med en enclude

men hvor det har gemt sig se det er op til jer at finde ud af nu .. jeg har brugt hele natten og går i seng nu... gir op

men der er 60 point til den heldige der finder det til mig ...
Avatar billede neo_bill Nybegynder
21. december 2003 - 00:25 #1
Det er skam et større projekt, hvis man altså skal sidde og lave et script som filtrere HTML'en fra de news der er på newz.dk.. Men jeg tror nærmere det du leder efter er en RSS source.. Der findes utallige scripts til læsning af RSS-kilder, men du skal nok nærmere først kontakte news, og spørge om de har en tilgængelig RSS-kilde.