Avatar billede lunse Nybegynder
11. december 2003 - 21:30 Der er 3 kommentarer

Kabinet og Strømforsyning

Hej alle der læser dette.
Jeg har købt en strøm forsyning til en Thermaltake og jeg ville høre om den ville kunne passe til alle Thermaltake kabinetter nu hvor det er en Thermaltake Strømforsyning.
Tak på forhånd.

Hilsen Lunse
Avatar billede clomsy Nybegynder
11. december 2003 - 21:31 #1
hehe.. vildere... man får ingen points... du er sq da gavmild! :D
Avatar billede fangel Nybegynder
11. december 2003 - 21:38 #2
strømforsyninger har standard mål - de passer ind i standard ATX kabninetter !

clomsy -> 0p eller ej - man kan godt svare... koster jo ikke dig noget...

PS, du behøves ikke oprette et nyt spørgsmål for at afsætte point - dette kan gøres med funktion -> afsæt flere point

Morten
Avatar billede clomsy Nybegynder
11. december 2003 - 22:02 #3
ok ok... sorry Morten, det var nu heller ikk for at jeg går op i points eller noget - det så bare lidt komisk ud! Håber ikke, at jeg stødte nogen!