Avatar billede mwhas Praktikant
11. december 2003 - 17:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Referat af scenes of the crime (2001) søges

Hejsa alle sammen

Nogle ved hvor man kan finde et Referat af filem scenes of the crime (2001)???

Behåber ikke at være dansk men er fortrukke

Haster!!!

/mwhas
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
11. december 2003 - 17:44 #1
Fast besluttet på at kvitte jobbet og blive lovlydig, tager den unge mekaniker, Lenny, en allersidste tur som chauffør for den lokale mafiaboss, Ricky. Men det, der skulle have været en ren rutinetur, ender katastrofalt, da Lenny pludselig står midt i kidnapningen af den rige forretningsmand, Jimmy Berg. Kidnapningen går galt, ligesom Lenny's planer om at blive lovlydig, og inden han får set sig om, er han blevet ufrivilligt midtpunkt i et blodigt mafia-opgør... Nerverne hænger uden på tøjet, i denne råstærke og konstant overrumplende thriller. Jon Abrahams (Meet the Parents) er i centrum som mekanikeren Lenny, der må sande, at man meget nemt kan komme til at brænde sig, hvis man leger med ilden. Som den kidnappede forretningsmand Jimmy Berg ses den fire gange Oscar ® nominerede Jeff Bridges (The Contender, The Big Lebowski) og derudover medvirker Noah Wyle (Enough, Donnie Darko) og rockmusikeren Henry Rollins, i denne godt sammenskruede thriller i særklasse.
Avatar billede mwhas Praktikant
17. december 2003 - 16:36 #3
Tak men der står jo ikke meget :(
Avatar billede mwhas Praktikant
17. december 2003 - 16:37 #4
du for 20 Foxy_lady

Hvordan kan det være du klader dig foxy_Lady?? :)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
17. december 2003 - 19:01 #5
Tjae, hvorfor ikke? tak for points
Avatar billede mwhas Praktikant
18. december 2003 - 09:00 #6
Hvorfor jeg spørg er fordi jeg klarer mig fox på nette så synes det var meget sjov med foxy :)

Har du ICQ eller MSN??
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
18. december 2003 - 17:02 #7
ja, icq: 58830176