Avatar billede lahnkiller Nybegynder
10. december 2003 - 04:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nero og 800 MBs CD'ere

hey

Jeg har lige anskaffet mig nogle Cd'ere med en kapacitet på 800 MB. Jeg starter mit brænderprogram, Nero version "5.5.10.12 Bundled", og forsøger at brænde en data cd som normalt, men jeg kan ikke få Nero til at registrere, at mine CD'ere altså kan indeholde mere end 700 MB, hvordan skal jeg "aktivere" denne funktion? - jeg har en MSI brænder:
http://www.msicomputer.com/product/detail_spec/product_detail.asp?model=CR52-M_Black
den skulle kunne brænde CD'ere over 700 MB, nogen der kan hjælpe mig ??
Avatar billede Karalumpas Praktikant
10. december 2003 - 05:10 #1
Synes jeg har set et sted i options hvor man kan sætte overburn til og så skrive hvor mange min der kan være på den!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. december 2003 - 05:38 #2
filer -> preferences -> Expert Options -> Enable overburn sæt den på 99min
når du så skal brænder skal du bruger "no multisession" under Multisession og når du brænder skal du vælge "Disc-at-ones" så kommer den og spørger om du vil overburne på cd'en når du begynder at brænde

der er flere spm. omkring dette på eksperten.dk, prøv evt. søge funktionen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. december 2003 - 05:42 #3
du skal evt. også bruge for at overburne
Iso level 2 - Mode 2 /XA

ISO 9660 - Ja til Joliet
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
10. december 2003 - 17:31 #4
rkhdk - tak skal du have! - det virker sgu :) - og jeg synes jeg har forsøgt at søge... fandt ingenting? :S - post lige et svar, så du kan få dine retmæssige points
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
17. december 2005 - 20:45 #5
rkhdk - hvis du stadigvæk vil have point, så svar venligst på denne tråd inden en uge.
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
19. august 2010 - 05:16 #6
Lukker oldgammel traad.