Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 17:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Tilbetalling af spm

fra http://www.eksperten.dk/spm/43223

Her er de 1000 vi har aftalt..
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 17:43 #1
ja det er mig der har lavet det...... kaster lige et link op når systemet er helt færdigt......

-Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 18:51 #2
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 18:51 #3
det var ikke et svar...
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 19:02 #4
Nej det var ikke et svar da jeg har en der er ved at lave et system til mig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:07 #5
nåå... måske et OpretAutomatiskFlereBrugerePåEkspertenSystem???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 19:12 #6
fup og humbug er det! ADMIIIIIIIIIIIIIN!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 19:35 #7
Here u are..

www.backslash.dk/zip.zip

It aint pretty

-Anders
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 19:38 #8
HVad med at læse hvad der sker en at brokke sig
da du kan vente på at det er lukke. og er færdig.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 19:40 #9
Hmm... Hvorfor er det snyd.... jeg har satme siddet 3 timer nu og klippet og klistret... Så gider jeg sku ikke have kaste bekyldninger om at snyde i ansigtet....

Det er simpelthen for lavt...... Sys satme at i efterhånden er ved at være noget hurtig på trækkeren........

Efterhånden Vrede Hilsner fra
Anders T. Pedersen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:44 #10
Anders -

Tror du skal kommentere det i  http://www.eksperten.dk/spm/43744 - der er admin også med ind over...

Jeg er ked af at det går ud over dig, men at mk-software lugter langt væk af fusk er trods alt ikke vores skyld...

/Nikolaj

Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 19:44 #11
a-torsten>>du får hermed min uforbeholdne undskyldning, men hvis du læser her http://www.eksperten.dk/spm/43741
vil du forstå hvorfor! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:47 #12
Anders - Jeg har svaret - Han er fusker og dermed død. sorry læs på ovenståend link
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 20:22 #13
Jeg er ikke en fusker, da jeg kun har et brugernavn, og har en fæter der også har et brugernavn. så hvad med at tager og slappe af..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 20:36 #14
du er en fusker! endda en rigtig dårlig en!