Avatar billede hbm Nybegynder
07. december 2003 - 10:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billeder kommer ikke frem

Hej.

Når jeg henter mit fotoalbum frem på min IIS server sker det tit at ikke alle billeder kommer frem, hvis jeg opdaterer eller højreklikker ligger billedet på serveren og linket er ok. Det er som om at den ikke kan trække alle frem.  Dette sker kun nogle gange.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede janbb Juniormester
07. december 2003 - 12:01 #1
Jeg er ikke sikker, men oplever somme tider det samme og tror at det er noget med en buffer der er fuld når man har siddet og 'leget' længe efter man har startet sin computer.Jeg clearer så lige filerne i bibbet temp internet files og så lader problemerne til at være forsvundet for en tid.Nok noget med begrænsning i forhold til hukommelse ?.
Avatar billede hbm Nybegynder
07. december 2003 - 12:10 #2
Det kunne være sansynligt, men da jeg fik min side hosted ude i byen, oplevede jeg aldrig problemet, det er kun efter jeg er begyndt at hosted siden på min egen server.

Jeg tænke om det ikke kunne være et lidt "opfrisk" program som man skulle have kørende, eller en add-on til min server ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. december 2003 - 12:21 #3
Det er fordi din internetcache er fuld. åben IE gå i funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies. Dette kan også ske hvis du får hostet dit hotel ude i byen, problemet ligger, mig bekendt, i IE og ikke i IIS
Avatar billede janbb Juniormester
07. december 2003 - 22:43 #4
hbm: faktisk tror jeg det kan være rigtigt bl a fordi den server ude i byen sikkert havde mere memory, men ud over det har jeg oplevet at sider som ender på asp-ekstensionen er mere tilbøjelige til at 'hænge' osse selvom man laver 'opdater' i browseren - og det ku gi en mistanke om at ikke hele problemet ligger i cache-størrelsen i temp IE-filer.Personligt er jeg ikke tilbøjelig til at gøre cascheen større.Kunne bedre tænke mig et program, der clearer cacheen aut. - og det findes givetvis.
Avatar billede hbm Nybegynder
07. december 2003 - 23:18 #5
Til janbb.

Hvis du vil have point, send venligst et svar !
Avatar billede janbb Juniormester
08. december 2003 - 13:34 #6
jada ,)
Avatar billede janbb Juniormester
08. december 2003 - 13:34 #7
nå svar ja
Avatar billede hbm Nybegynder
11. december 2003 - 22:09 #8
Jeg har prøvet at sætte mere ram i, men det har ikke løst problemet. Nogen der har nogle andre forslag på havd man kan gøre ?