Avatar billede tuctoh Nybegynder
04. december 2003 - 16:00 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Flot Trådløst keyboard

Hej,

Nu hvor jeg prøver at finde ud af hvad jeg ønsker mig i julegave, tænkte jeg på at et nyt keyboard ville være rart :p
Jeg kunne godt tænke mig et trådløst et, gerne i sort. Jeg har en Logitech MX 700 mus, så hvis designet matchede ville det jo være rart.
Læg mærke til at jeg allerede har en mus, så leder ikke efter en samlet løsning (hvilket er hvad jeg kan finde flest af på nettet).

Pointene bliver delt ud mellem de bedste bud på hvad jeg skal ønske mig :)
Avatar billede cdc Novice
04. december 2003 - 16:06 #1
Hvad med at købe logitech keyboardet som hører til musen til musen
Avatar billede cdc Novice
04. december 2003 - 16:08 #2
det ligner meget dette: http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=27221

har mx 700 serien selv
Avatar billede tuctoh Nybegynder
04. december 2003 - 16:14 #3
ahh, viste ikke at det kunne købes løst! Troede kun det fandtes i sæt sammen med musen.
Nu hvor du har det, bruger det mange batterier, og hvad med selve modtageren - bruger den samme modtager som musen etc...? Og smid et svar please (så du får en del af points i hvert fald, hvis andre har endnu bedre forslag)
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 16:36 #4
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=6498&countryid=4&languageid=15

har dette og giver det klart 5 stjerner!

Dog vil jeg fraråde at benytte de drivers de udgiver, da de kan lave ged på din pc! Lader selv Xp finde den driver det skal bruge, og det funker 100%
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 16:36 #5
Avatar billede tuctoh Nybegynder
04. december 2003 - 16:43 #6
ird, de er begge to incl. mus - det skal som sagt gerne kunne køes standalone.
Avatar billede cdc Novice
04. december 2003 - 16:44 #7
jeg har haft mit i 2 mnd. og har ikke skiftet batt. endnu, men det kommer vel, men jeg har små børn, så jeg har huset fuldt af opladbare batterier :o) så det spekulerer jeg ikke så meget i.

Bluthooten er fed og giver mange nye muligheder, men skulle jeg købe i dag ville jeg købe dette: http://www.zitech.dk/Product/BigImage.aspx?ID=144986
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 16:45 #8
Godt valg /cdc :))

Men sikke en pris.
Avatar billede briantzd Nybegynder
04. december 2003 - 16:56 #9
Ja det må jeg nok sige at det er en voldsom pris men det er det, det værd? Jeg har lige købt http://netbutikken.coop.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=23&dept%5Fid=91&pf%5Fid=5381561 og den kan jeg ikke finde ud af at connecte til! Eller jo det ka jeg godt men det er et eller andet galt den gider ihvertifalder ikke at gøre det!!!! Men jeg syns da at du skal selv bestemme /cdc
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 17:01 #10
Det er ikke /cdc der opretter tråden *GG*
Avatar billede cdc Novice
04. december 2003 - 17:09 #11
ird--> nu er det firmaet der betaler så det går jeg ikke så højt op i :o) Men dyrt og flot ja
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 18:50 #12
hehe!
Avatar billede mufoxe Nybegynder
04. december 2003 - 19:02 #13
Nu vi er ved Logitech:

Dette er kanon, hvis man er til "knækkede" tastaturer (har det selv): http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=6012&countryid=4&languageid=15

Dette er det mest stilede, jeg endnu har set (ville eje det, hvis det ikke var fordi jeg har vendet mig til de knækkede modeller): http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=7321&countryid=4&languageid=15
Avatar billede jones_net Nybegynder
05. december 2003 - 13:06 #14
Det er meget få af Logitechs tastaturer som kan købes uden mus... Men musen kan du jo altid smide efter katten:-)

/J
Avatar billede tuctoh Nybegynder
05. december 2003 - 16:09 #15
cdc, smider du ikke lige et svar? Det første tastatur er nok det jeg går efter.
Tak for hjælpen i andre - men alle de forslag i kom med er incl. mus :p Jeg har som sagt en god mus allerede :)
Avatar billede ird Praktikant
05. december 2003 - 16:10 #16
Skulle det være en anden gang :))

Ha en god jul
Avatar billede cdc Novice
05. december 2003 - 16:31 #17
svarer
Avatar billede tuctoh Nybegynder
05. december 2003 - 18:14 #18
ok, igen tak for hjælpen :) Og god jul ter jer ;)
Avatar billede cdc Novice
06. december 2003 - 11:36 #19
siger mange tak :o) og god jul
Avatar billede tuctoh Nybegynder
25. december 2003 - 01:02 #20
Nu vil jeg lige nævne at cdc nok ikke skulle have haft de points alligevel ;)

Fik keyboardet i julegave, men det var ikke trådløst - de havde spurgt i den lokale zitech forretning, og fik af vide at det ikke solgtes trådløst uden en mus.

Så det er vist umuligt at få et trådløst keyboard uden tilhørende mus.
Anyway, jeg valgte at beholde det keyboard alligevel - det er genialt.  Har mange fede funktioner, og ser jo genialt godt ud. Man skal vende sig til at F-tasterne ikke er på hele tiden, men jeg tror bare det er en vanesag...

Glædelig jul allesammen :)