Avatar billede briantzd Nybegynder
03. december 2003 - 14:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

target="mainwindow" Hvad gør jeg

Jeg skal lige se hvad jeg ka få hjælp til her! Men der er 1 ting der er helt sikker, det er hvis jeg for noget hjælp kommer der altså bare mange point tilbage hvis det er noget jeg kan bruge! Det er fordi at jeg skal have det lavet sådane at når jeg trykker på et link så kommer det op på index.htm siden! Er der en der kan hjælpe mig med det! For jeg har loadet mit index.htm ind i alle sidder så den loader den op til ny side men står det samme det er ikke det jeg vil have men noget sådan at man kan rette i index.htm uden at jeg skal rette i alle de andre!
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
03. december 2003 - 14:48 #1
Jeg fatter ikke en dyt!
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2003 - 14:49 #2
lidt svært at forstå hvad du mener ... har du ikke et link til det så vi kan se hvad du mener ?
Avatar billede cdc Novice
03. december 2003 - 14:49 #3
er det frames/iframes du taler om
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 14:50 #4
Jeg er bange for, at du er nødt til at omformulere spørgsmålet. Det er sort snak.
Avatar billede briantzd Nybegynder
03. december 2003 - 18:11 #5
det jeg mener er at jeg skal have hjælp til at fx: vise min link side i mainwindow! www.ulbrian.1go.dk der kan i se deT!
Avatar billede roenving Novice
04. december 2003 - 01:50 #6
-- og tak for forklaringen ...

Havde du ikke brug for hjælpen ?-)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
04. december 2003 - 09:35 #7
Det har da været det inderligste spild af tid at følge med i dette spørgsmål, er der ikke regler mod den slags?