Avatar billede briantzd Nybegynder
03. december 2003 - 09:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal have lidt hjælp til HTML

Ja jeg koder så i hjemmesider og jeg kan ikke selv finde ud af det helt fint! Så jeg spørger nu om der er nogen der vil lave et flot design eller hvordan er det? Jeg skal ellers have hjælp til at få mine menuer til at blive vist i mainwindow! Nå men send lige en mail eller noget hvis du ved det
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. december 2003 - 09:45 #1
www.webmonkey.com  er vist et alternativ.  Det du beder om er jo sådanset at vio laver din hjemmeside, og det får du nok ikke nogen til :-)
Avatar billede zipper20 Nybegynder
03. december 2003 - 10:34 #2
Er det bare opsætningen af dine menuer ?? Prøv lige at forklare hvordan du vil have dem til at stå...
Avatar billede briantzd Nybegynder
03. december 2003 - 14:08 #3
Det jeg ville var at i skulle hjælpe mig med det design jeg har! Hvis det er at i vil mere så se lige : http://www.ulbrian.1go.dk
Avatar billede zipper20 Nybegynder
04. december 2003 - 08:11 #4
Hvad er det så du vil ? Du skriver at du vil have menuerne i mainwindow ??