Avatar billede huhejman Nybegynder
02. december 2003 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cooler master ISB-V73 (aero 4) på p4 2.4 NW-c

Jeg har spekuleret lidt på at købe den køler http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=ISB-V73&other_title=+ISB-V73+Aero%204 . jeg har så hørt at man bør tage den af når man flytter sin computer, og det gør jeg tit så det er forhåbentlig ikke nødvendigt...eller er det kun AMD-udgaven hvor det er nødvendigt?

HuhejMan
Avatar billede chalde Seniormester
02. december 2003 - 20:09 #1
Nu sidder p4 kølere anderledes fast, men det anbefales stadig at afmontere tunge kølere under transport, da du kan komme ud for at knække beslagene til heatsinken.
På amd´er er det selve soklen du kan risikere knækker af.
Avatar billede huhejman Nybegynder
02. december 2003 - 22:49 #2
er lidt lost er det her så en tung køler?
Avatar billede chalde Seniormester
03. december 2003 - 22:42 #3
Jep. +700g er en tung køler.
Avatar billede huhejman Nybegynder
04. december 2003 - 07:55 #4
Avatar billede chalde Seniormester
04. december 2003 - 11:16 #5
Jo. Den ville du godt kunne transportere rundt med uden problemer.
Men hvad med en 12db køler istedet?
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACMS101&Fane=SILENT,SICP
Avatar billede chalde Seniormester
04. december 2003 - 11:18 #6
Avatar billede huhejman Nybegynder
04. december 2003 - 15:49 #7
Tak for hjælpen! men jeg vil prøve noget nyt jeg tror jeg køber cooler-master Aero 4 Lite....