Avatar billede sputz Nybegynder
02. december 2003 - 16:54 Der er 10 kommentarer

installation af win98.

Hey hvordan får jeg installeret windows98? Jeg har indsat en startdiskette og kørt den. Skal jeg så køre ext.exe?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
02. december 2003 - 16:56 #1
Du skal henvise til dit cd-rom drev, hvori din Windows cd ligger og så skrive -
install.exe
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 17:28 #2
Hvis du kun har en harddisk, der ikke er delt, skriver du bare E:<Enter>
Install<Enter>
Så kører det.
Avatar billede ird Praktikant
02. december 2003 - 17:28 #3
Avatar billede ird Praktikant
02. december 2003 - 17:29 #4
:)

Installing Windows® 98

1) Use a Win98/Me Startup disk (with CD support) to boot your computer.
2) Insert your Win98/Me CD into the CD Rom drive.
3) At the A: prompt type X:\Win98\Setup.exe (for Win98) or X:\Win9x\Setup.exe (for Win Me) where X: is your CD-ROM drive.
4) Proceed with the install. When prompted for the install location, you'll see C:\Windows.000. Choose Other directory and change this to the drive you wish to install 98/Me to and name the folder Windows (or something else if you prefer).
5) Complete the Win98/Me install.  Allow the computer to boot into Win98/Me.

Så er det vist på plads! :))
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 17:38 #5
Ird>>På en dansk Win98 er kommandoen "Install".*S*
Avatar billede ird Praktikant
02. december 2003 - 17:39 #6
Ps. Springer over point her!

Håber bare det hjalp dig sputz
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 17:39 #7
Install er jo selvklart et godt dansk ord, der i den næste Dansk-Engelsk ordbog vil blive oversat med Setup.*GH*
Avatar billede ird Praktikant
02. december 2003 - 17:39 #8
*LOL*

Sorry er lidt international i dag *GG*
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 18:22 #9
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 15:05 #10
Mon ikke du fik tid til at lukke denne tråd eller smide lidt feedback til os!!