Avatar billede bordingsvej Nybegynder
13. januar 2001 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

installere printer

Jeg har fået Win2000 prof og kan ikke få min printer(canon LBP 460 m. windows printing system) til at virke. Er der noget at gøre?
Mvh. Morten B
Avatar billede codebase Praktikant
13. januar 2001 - 16:55 #1
hvad er problemet ???

kan du ikke installere den eller laver den fejl under udskrift ???

har du set om der er en driver til win2k ?
Avatar billede jasz Nybegynder
16. januar 2001 - 10:01 #2
Canon har ikke lavet nogen driver til 430 & 460 til windows 2000, og har ikke nogen intentioner om det.....

Har selv haft problemet med 430 !!!!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
17. januar 2001 - 18:33 #3
Med mindre at MS selv laver et printing system til Canon kommer der ingen drivere. Så se hos MS, evt. på http://support.microsoft.com om der kunne tænkes at komme noget i fremtiden.

Svaret er nej. Desværre!