Avatar billede briee Nybegynder
28. november 2003 - 14:37 Der er 1 kommentar

J2ME: Problemer med download til mobil (Siemens M50)

Hejsa

(Der er desværre ingen J2ME-kategori, så jeg har placeret mit spørgsmål her ...)

Jeg har lavet et lille J2ME-HelloWorld-eksempel. Men jeg har problemer med at få det downloaded til mobiltelefonen (Siemens M50). Jeg får fejlbeskeden "Fejl ved overførsel", når jeg prøver at downloade .jar-filen.

Jeg har også prøvet at finde andre eksempler, fx:
  http://www.jams.it/admin/app/app_18812/9467/Hello.jad
Når jeg har downloadet .jad-filen, og den starter på .jar-filen, får jeg følgende fejlbesked:
  "! Fejl ved overførsel"
og jeg kan ikke trykke andet end "OK".

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at løse problemet?

Mvh. Brian
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 17:48 #1
Jeg kan ikke løse 'briee's problem - men synes også der skulle være en kategori
til J2ME :-)