Avatar billede sthen Nybegynder
28. november 2003 - 11:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan undgås ~

Ja - flere af jer kender sikkert godt den lille irriterende fil der dukker op med navnet ~.

Jeg ved godt at det er en form for tekstfil der indeholder info fra adressekartoteket i Outlook Express, og at den i sig selv ikke er farlig, og blot kan slettes, men det er hamrende irriterende at den til stadighed dukker op på mit skrivebord.

Er der nogen af jer der ved hvordan man undgår at den dukker op igen? Altså er der nogen der ved hvorfor den dukker op, og hvordan man kan undgå det ??

På forhånd - tak for hjælpen
Avatar billede arlet Juniormester
28. november 2003 - 11:04 #1
Du kan ikke undgå den, det er en bug fra microsoft.

Det eneste du kan gøre er at slette den hvergang, den kommer.

http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#skrivebord
Avatar billede inter Nybegynder
28. november 2003 - 11:04 #2
er det ikke når du åbner et f.eks. word doc fra skrivebordet.. den går væk af sig selv et stk tid efter wored er lukket igen
Avatar billede arlet Juniormester
28. november 2003 - 11:05 #3
Her kan du læse endnu mere http://www.pchell.com/support/tildefile.shtml
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 11:05 #4
Lad være med at bruge adressekartoteket :-)
Avatar billede sthen Nybegynder
28. november 2003 - 11:17 #5
>> bertie *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 11:26 #6
Ja, men der er faktisk fordele ved det, hvis du får en virus ind som videresender sig selv via adressekartoteket, så har du ingen adresser der og så kan den ikke sende sig til nogen :-)
Avatar billede sthen Nybegynder
28. november 2003 - 11:28 #7
bertie - så sandt som det er sat, men jeg vil helst ikke undvære mit adressekartotek, da jeg ofte sender mails afsted til grupper af mennesker på 10 - 20 personer.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2003 - 11:34 #8
Helt i orden, jeg lagde det også som en kommentar af samme grund :-)
Så som arlet siger, lev med det indtil MS laver en opdatering som løser problemet.
Avatar billede sthen Nybegynder
29. november 2003 - 00:07 #9
>> arlet
Nu svarede du jo ikke lige hvordan man UNDGÅR at få den lille fyr tilbage konstant, men blot at det ikke kan lade sig gøre - det kan jeg jo ikke rigtigt bruge til noget.
Det løser jo ikke mit problem.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2003 - 11:52 #10
sthen>> Bare fordi du ikke kan lide svaret så er arlets rigtig, det kn ikke lade sig gøre medmindre du lader være med at bruge adressebogen. Det er ikke pænt selv at tage alle point fordi du ikke synes om det så jeg synes du skulle lave et spm til arlet hvor du giver ham pointene.