Avatar billede kazbarh Nybegynder
26. november 2003 - 09:52 Der er 12 kommentarer

Har du lyst til en joint?

Hej!

Er lige blevet færdig med denne side http://www.baglandfilmen.dk Her kan man, under punktet "GEIL" ryge en joint. Og nu vil jeg gerne vide:"er der nogen der bliver skæve?!"
Kritik på sitet er også ønsket.
Avatar billede nickyc Nybegynder
26. november 2003 - 10:28 #1
Hehe... Fed geil :)

Alt i alt synes jeg nu den er fed... Selfølgelig er der altid noget der kan være bedre, men jeg synes nu siden fungere meget godt i sig selv...

Noget jeg dog ikke kan lide er at filmen fylder hele skærmen, ville hellere have det i et fikseret vindue...
Avatar billede c-holst Novice
26. november 2003 - 11:10 #2
total fed side, den er allerede sendt til alle mine kammerater.
jeg er i chok over dig, og din måde at lave den side på.

tror faktisk jeg blev en smule skæv efter et par stykker

kunne rigtigt god lide den måde det hele kommer af sig selv på, at man ikke skal klikke for at siden går i gang, og måden man bliver brgt videre efter filmklippet.

lidt dunkel side, men det passer fint til temaet vil jeg mene, så for en gangs skyld vil jeg mene at mørke toner ikke er helt af vejen, især ikke da du holder stilen og ikke fristes til at ødelægge den med et markant reklamebanner. Måske kunne bagland banneret i bunden godt tones lidt ned, hvis du synes det er en bit for markant

kan også godt lide at folk orienteres om, hvor lang tid der går inden den har loadet tingene

gode lyde hele vejen igennem
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. november 2003 - 13:33 #3
fuck det er godt lavet, man sidder for helt lyst til at syge sig skæv og se alt på en lidt anden måde.

men jeg er heller ikke så glad for siden fylder hele min browser da jeg laver mange andre ting imens, dog må den gerne fylde det hele når man sidder og ryger en joint eller 2, men bagefter skal den gå tilbage til normal
Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
26. november 2003 - 13:35 #4
det er en rigtig fed idé med ryg en joint. det er godt lavet, der er fede lyde og idéen er god. det er meget nice den måde siden bliver "sløret" bagefter og at teksten bliver anderledes.
fed idé
10 @ 13-skalaen ;)
Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
26. november 2003 - 13:35 #5
jeg blev skæv
Avatar billede mat Nybegynder
26. november 2003 - 13:40 #6
ganske flot side - men ved "mix" synes jeg ikke rigtigt at jeg kunne gøre så meget.

Jeg kan ikke fordrage fullscreens, men det må være en smagssag?

Og så synes jeg måske at preloaderen er lidt stor og "kluntet".

mvh mat
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. november 2003 - 13:42 #7
der burde ske lidt mere når man først har taget sin anden joint
Avatar billede arg0n Nybegynder
26. november 2003 - 14:43 #8
Fed side....men,jeg mener osse at full-screen er noget "møg"
Keep up the good work :)
Avatar billede deurell Nybegynder
27. november 2003 - 20:17 #9
det ville være fedt hvis tab knappen rykkede til næste felt under messageboardet...
Avatar billede deurell Nybegynder
27. november 2003 - 20:45 #10
ellers en fed side dog kunne man som de andre skriver godt droppe fullscreen. Desuden er det lidt urealistisk at der går 1/20 af en 200g plade til en joint, men man bliver jo til gengæld også særdeles cyberbasket bagefter.....
Avatar billede doeboy Nybegynder
29. november 2003 - 15:30 #11
LOL  TOP nice
Blev herre skæv!!  men også kun fordi jeg sad og røg en rigtig joint da jeg surfed forbi =)
Avatar billede c-holst Novice
24. marts 2004 - 21:51 #12
lukker du ikke en dags tid.

og det virker stadig