Avatar billede alphine Nybegynder
25. november 2003 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

uddannelse indenfor 3d designer

jeg har i længere tid gerne villet vide om der findes nogen egentlig uddannelse infor 3d, eller er det noget man må lære ved tutorials og kurser?
jeg ved de Tekniske gymnasier rundt om i landet har 3d max, men har ikke nogen særlig udd. indenfor faget. er der nogen der ved om det kan tages som fag, f.eks på universistetet,

og jeg vil også gerne høre hvordan i har lært det og hvor maget i har lært
Avatar billede zynix Nybegynder
25. november 2003 - 13:01 #1
der er en skole i KBH som har nogen kurser i 3DSMAX og maya.... (ved ikke om der er andre)
men så vidt jeg ved er prisen vist ret peberet, men da de ikke (så vidt jeg kan se) oplyser priser mere, så er der vel ikke andet for end at ringe til dem...

skolen hedder TrueMAX, og du kan finde mere info på www.truemax.dk

håber det er noget du kan bruge....
Avatar billede alphine Nybegynder
27. november 2003 - 22:27 #2
tak skal du have :] håbede bare på man kunne tage en gratis udd. på universitetet
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. december 2003 - 03:35 #3
Det kan du også, men ikke her i Danmark. Jeg blev nødt til at tage til England. Men helt gratis er det nu ikke! Du skal betale for undervisning, bøger osv. Men du vil ende med en Bachelor grad! som er anderkendt over hele verden!
Avatar billede jomfruane Nybegynder
29. januar 2004 - 10:33 #4
der er en afdeling på arkitektskolen der er specialiseret i IT design. men det kræver jo noget mere. kig på www.KARCH.dk
selv har jeg fulgt et kursus på www.cadskolen.dk men der er kommet brugerbetaling nu på 2000,- per kursus. er du ny ledeig, kan du gå ind på www.nyledig.dk og få nøjagtigt de samme kurser som på cadskolen.

venligst ane