Avatar billede bittersport Nybegynder
24. november 2003 - 02:49 Der er 19 kommentarer

Problem med Freedom Fighters

Vidste ikke helt hvor denne skulle ligges, så vi prøver her.

Jeg har et grafik problem med Freedom Fighters på min laptop. Spillet loader fint, og man kommer fint ind i spillet. Men så snart man slår en person ihjel, lukker spillet ned, og man bliver smidt ud på skrivebordet. Det kan ikke være pga. overbelastning, idet jeg uden problemer kan spille f.eks. Call of Duty, Max Payne 2, C&C Generals - Zero Hour alle i 1024x768 med alt på max. Så det undre mig ret meget.

Jeg kører med et 128 mb ATI kort, hvor jeg kører med de nyeste Catalyst drivere og den nyeste DirectX. Og det skal lige siges at spillet er originalt, idet jeg har fået det i en sponsor gave. Så jeg er simpelthen på herrens mark her.

Håber der sidder en derude som lige har den helt rigtige løsning.

Mvh
Rasmus

Hvis du har svaret kan du også "score" 200 point på den på Kandu.dk...her: http://kandu.dk/dk/spg/26781
Avatar billede htmlkongen Novice
24. november 2003 - 08:09 #1
Har du prøvet at genindstallere spillet? Er det kompatibelt med XP? (Altså er det sat op til det) Har du prøvet at downloade patch til spillet? http://www.gamershell.com/download_patch.shtml  Håber på svar
Avatar billede bittersport Nybegynder
24. november 2003 - 11:56 #2
Det eneste derinde som kommer nært, er en patch til Freedom Fighters..... det duer jo ik helt til noget lige i mit tilfælde...:D
Avatar billede bittersport Nybegynder
24. november 2003 - 11:59 #3
Ja der skulle ikke stå at der var en patch til Freedom Fighters, men derimod var der kun en patch til spillet Freedom Force....
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 12:28 #4
Lad os starte med at slå fast at en bærbar ikke er optimal til at spille på!

Prøv at skifte driver til grafikkortet ud med en ældre! Test for virus og spyware. Test for varme. Hent alle updates til windows
Avatar billede bittersport Nybegynder
24. november 2003 - 13:29 #6
Kan godt ske den ikke er optimal. Men idet jeg rejser meget rundt pga mit arbejde, er det meget sjældent jeg har megen tid ved min stationær. Desuden er den udemærket til at afvikle de spil jeg har nævnt længere oppe.

Og mit WinXP er altid opdateret, ligeledes scannes der automatisk hver nat for adware, vira og andet skod.
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 13:32 #7
prøv det onlinescannerre jeg linker til
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 14:02 #8
Prøv at skifte din grafikkorts driver til en ældre!
Avatar billede bittersport Nybegynder
24. november 2003 - 14:20 #9
Ældre drivere er også forsøgt. Og idet jeg uden problemer kan komme ind i spilet, og ligeledes kan jeg skyde fjender på afstend. Men når jeg kommer tæt på og skyder på klods hold eller slår dem ned, hopper den ud.

Kunne forstå hvis det var noget som var lavet for at undgå pirateri, men da det er en orig jeg sidder med, synes jeg det er små sært...:/
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 14:23 #10
Hmm sært ja! Har du prøvet at sætte opløsningen ned
Avatar billede bittersport Nybegynder
24. november 2003 - 14:59 #11
Har prøvet samtlige opløsninger, men der er intet at komme efter der...desværre.
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:24 #12
og du har testet med de programmer jeg har smidt???
Avatar billede ird Praktikant
26. november 2003 - 12:25 #13
Fik du fixet det :))
Avatar billede ird Praktikant
28. november 2003 - 18:18 #14
Fik du styr på skidtet :)
Avatar billede bittersport Nybegynder
29. november 2003 - 16:10 #15
Ups....

Nej jeg smed simpelthen håndklædet i ringen, og brød grædende sammen....:D

Så nu er jeg tilbage ved nulpunktet.
Avatar billede ird Praktikant
29. november 2003 - 16:14 #16
Hmm hvad vil du så vide???
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 15:12 #17
Mon ikke du fik tid til at lukke denne tråd eller smide lidt feedback til os!!
Avatar billede ird Praktikant
16. december 2003 - 08:45 #18
Skete her mere
Avatar billede ird Praktikant
11. januar 2004 - 09:57 #19
kom her feedback så vi kan arbejde videre evt :)