Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:14 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Defekt MP3 player

Jeg har en MP3 afspiller som jeg har købt ved www.mymusic.dk for 2000,- men her efter lidt over et halvt år er den desværre gået i stykker på en måde...

Den dag jeg fandt ud af det var da mig og en ven satte den til et par gamle højtalere oppe i skolen, men den gad bare ikke at afspille musik, selvom der på displayet stod at den gjorde... Vi byttede om på stikkene i højtaleren ( så at det sad omvendt på en måde, og det burde ikke virke ) og det gav en lille svag lyd, men der kom musik ud..

Jeg kan ikke få den repereret ved mymusic fordi mit ordrenummer er blevet væk..

Så mit spørgsmål er om der er andre steder man kan få sådanne ting repereret...??
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:22 #1
Har du ikke den følgeseddel der fulgte med mp3afspilleren?
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:23 #2
Som der står i spørgsmålet er den blavet væk, og ja jeg ved godt at jeg er en klovn
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:26 #3
MyMusic har stadigvæk deres kopi af kvitteringen! Den skal de nemlig gemme de næste 5 år pga. deres momsregnskab.

Men de er ikke forpligtet til at udlevere den til dig! Men prøv at skriv en mail ind til deres ledelse og spørge om de ikke kan finde den til dig, du skal selvfølgelig have ca. dato hvad den præcist hedder evt. kortnummer hvis du har handlet med dankort!
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:27 #4
hmm okay...

Tror bare ikke at de vil det
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:31 #5
Jeg har selv arbejdet i merlin nogle år, når folk var venlige og imødekommende fandt vi altid kvitteringen på computeren til dem... Når folk skabte sig tossede bad vi dem om at gå!

Nogle af de "tossede" klagede så ind til vores hovekontor som så fandt kvitteringen til dem, så mit råd til dig er at skrive et imødekommende og foklarende brev til Mymusic, hvis du ikke får reply på den, så prøv længere oppe hos ledelsen!

Ps. er det mere eller mindre en et halv år siden?
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:34 #6
Nu er det sådan at MyMusic ikke har nogen butik, men ,måske... Det var i i slutningen af maj.. lige efter at jeg blev konfimeret
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:35 #7
Fordi rent teoretisk skal du efter et halvt år selv bevise at fejlen var der fra starten af!

Men skriv en mail ind til dem, eller prøv at få fat i et telefonnummer til dem!
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:36 #8
Eller har du ikke fået en bekræftelse i form af en E-mail, det kan godt gælde som bevismateriale!
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:36 #9
jo men den har jeg slettet... dumme mig
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:38 #10
Jeg vil håbe for dig, at de er forstående inde ved deres ledelse!
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:38 #11
Ja... tak
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:40 #12
men findes der ikke andre steder hvor de repererer sådanne ting?
Avatar billede svb Nybegynder
19. november 2003 - 23:40 #13
Lad mig høre hvordan det går... Held og lykke
Avatar billede bqvle Nybegynder
19. november 2003 - 23:43 #14
Jeg tror sQ oxo at ordrenr. er røget ud så der er ikke så meget at gøre... tis...
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 20:45 #15
Hvis du nu skriver til dem og giver dem dit navn og adresse og et ca tidspunkt for dit køb og forklarer at du ikke kan finde din kvittering så tror jeg altså gerne at de vil hjælpe, under alle omstændigheder taber du ikke noget på det :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2003 - 17:14 #16
Har du prøvet at skrive til dem?
Avatar billede bqvle Nybegynder
23. november 2003 - 19:59 #17
jeg har ikke rigtig haft tid, men regner med at gøre det lige om lidt
Avatar billede bqvle Nybegynder
24. november 2003 - 20:02 #18
Jeg har i dag deskuteret med www.mymusic.dk over mail... De sagde at de solgte 500 afspillere om dagen ( som om ), og hvis de skulle lede efter min regning skulle de til at gå igennem dem allesammen "manualt" og de gad de simpelthen ikke! Så derfor render jeg rundt med en defekt MP3 afspiller til 2000,- jeg ved godt at jeg selv er skyld i at min regning er væk og ordre nummer, men det er fandeme ikke en god kundeservice de har...
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2003 - 20:31 #19
Næ, det har du godt nok ret i. Ville de heller ikke kigge på den?
Avatar billede bqvle Nybegynder
24. november 2003 - 21:38 #20
Nej det ville de ikke engang, jeg skulle bevise at jeg havde købt den
Avatar billede svb Nybegynder
25. november 2003 - 15:25 #21
Har du købt den pr. efterkrav eller med dankort?
Avatar billede bqvle Nybegynder
25. november 2003 - 15:54 #22
Efterkrav, så det kan ikke ses på dankortet, havde tænkt på det... :D
Avatar billede svb Nybegynder
25. november 2003 - 15:57 #23
Kan man ikke ringe ind til dem? Der er altid en afd. i en butik der bliver bange hvis man siger kontant og forbrugerrådet... Det er din egen skyld, men de får ligesom ikke kunderne til at komme igen!
Avatar billede bqvle Nybegynder
25. november 2003 - 16:19 #24
De har jo ingen butik.. Ja det er min egenskyld... Kontant og forbrugerrådet er en meget god ide... Tror lige at jeg skriver til dem
Avatar billede svb Nybegynder
25. november 2003 - 18:40 #25
Nej jeg tror sku ikke de hjælper dig, altså Kontant osv. men brug dem i forbindelse med mymusic, prøv at find et telefonnummer, og bed altid om at snakke med chefen!
Avatar billede bqvle Nybegynder
25. november 2003 - 20:02 #26
de var oxo mymusicjeg snakkede om
Avatar billede bqvle Nybegynder
26. november 2003 - 21:32 #27
Hej Bjarke,

Det er jo et garantibevis din faktura hvor alle relevante data står. Hvis du
går ind i Fona med dit TV og siger det er defekt og at du vil have det
repareret, ja så vil de osse forlange dokumentation for købet. Det samme gør
v. Jeg kan ikke starte en eftersøgning blandet mere end 10.000 bilag det
håber jeg du kan forstå.  <---------- det er hvad de skriver... lol man...!
Svb du for de point jeg har lovet, og bertie du kom lidt senere men du har hjulpet mig godt, tak :D
Avatar billede svb Nybegynder
27. november 2003 - 08:37 #28
Du kan evt. gå ind i merlin med den, det koster 299 i undersøgelses takst. Alt under 1000kr. laver de automatisk der bliver de 299 selvfølgelig trukket fra, hvis det koster over 1000,- får du et tilbud på hvad det skal koste!
Avatar billede bqvle Nybegynder
27. november 2003 - 14:49 #29
tak svb
Avatar billede svb Nybegynder
27. november 2003 - 15:15 #30
Skulle det være en anden gang...? :-)