19. november 2003 - 23:14Der er
29 kommentarer og 1 løsning
Defekt MP3 player
Jeg har en MP3 afspiller som jeg har købt ved www.mymusic.dk for 2000,- men her efter lidt over et halvt år er den desværre gået i stykker på en måde...
Den dag jeg fandt ud af det var da mig og en ven satte den til et par gamle højtalere oppe i skolen, men den gad bare ikke at afspille musik, selvom der på displayet stod at den gjorde... Vi byttede om på stikkene i højtaleren ( så at det sad omvendt på en måde, og det burde ikke virke ) og det gav en lille svag lyd, men der kom musik ud..
Jeg kan ikke få den repereret ved mymusic fordi mit ordrenummer er blevet væk..
Så mit spørgsmål er om der er andre steder man kan få sådanne ting repereret...??
MyMusic har stadigvæk deres kopi af kvitteringen! Den skal de nemlig gemme de næste 5 år pga. deres momsregnskab.
Men de er ikke forpligtet til at udlevere den til dig! Men prøv at skriv en mail ind til deres ledelse og spørge om de ikke kan finde den til dig, du skal selvfølgelig have ca. dato hvad den præcist hedder evt. kortnummer hvis du har handlet med dankort!
Jeg har selv arbejdet i merlin nogle år, når folk var venlige og imødekommende fandt vi altid kvitteringen på computeren til dem... Når folk skabte sig tossede bad vi dem om at gå!
Nogle af de "tossede" klagede så ind til vores hovekontor som så fandt kvitteringen til dem, så mit råd til dig er at skrive et imødekommende og foklarende brev til Mymusic, hvis du ikke får reply på den, så prøv længere oppe hos ledelsen!
Jeg tror sQ oxo at ordrenr. er røget ud så der er ikke så meget at gøre... tis...
Synes godt om
Slettet bruger
20. november 2003 - 20:45#15
Hvis du nu skriver til dem og giver dem dit navn og adresse og et ca tidspunkt for dit køb og forklarer at du ikke kan finde din kvittering så tror jeg altså gerne at de vil hjælpe, under alle omstændigheder taber du ikke noget på det :-)
Jeg har i dag deskuteret med www.mymusic.dk over mail... De sagde at de solgte 500 afspillere om dagen ( som om ), og hvis de skulle lede efter min regning skulle de til at gå igennem dem allesammen "manualt" og de gad de simpelthen ikke! Så derfor render jeg rundt med en defekt MP3 afspiller til 2000,- jeg ved godt at jeg selv er skyld i at min regning er væk og ordre nummer, men det er fandeme ikke en god kundeservice de har...
Synes godt om
Slettet bruger
24. november 2003 - 20:31#19
Næ, det har du godt nok ret i. Ville de heller ikke kigge på den?
Kan man ikke ringe ind til dem? Der er altid en afd. i en butik der bliver bange hvis man siger kontant og forbrugerrådet... Det er din egen skyld, men de får ligesom ikke kunderne til at komme igen!
Nej jeg tror sku ikke de hjælper dig, altså Kontant osv. men brug dem i forbindelse med mymusic, prøv at find et telefonnummer, og bed altid om at snakke med chefen!
Det er jo et garantibevis din faktura hvor alle relevante data står. Hvis du går ind i Fona med dit TV og siger det er defekt og at du vil have det repareret, ja så vil de osse forlange dokumentation for købet. Det samme gør v. Jeg kan ikke starte en eftersøgning blandet mere end 10.000 bilag det håber jeg du kan forstå. <---------- det er hvad de skriver... lol man...! Svb du for de point jeg har lovet, og bertie du kom lidt senere men du har hjulpet mig godt, tak :D
Du kan evt. gå ind i merlin med den, det koster 299 i undersøgelses takst. Alt under 1000kr. laver de automatisk der bliver de 299 selvfølgelig trukket fra, hvis det koster over 1000,- får du et tilbud på hvad det skal koste!
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.