Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
19. november 2003 - 20:28 Der er 7 kommentarer

Ringe til fastnet fra nettet

er der et program til at ringe til fast-net eller mobil telefoner???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. november 2003 - 20:29 #1
ja, men det koster - og det kan kun betale sig hvis du skal ringe til f.eks USA fast-net
det nærmeste du kommer i DK er www.skype.com
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 20:32 #2
metal hansen>>det er kun fra pc til pc
ikke fra pc til tlf
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2003 - 20:32 #3
Selvfølgelig er der det: www.wanna-phone.com

dette er ikke gratis, men det skal det jo heller ikke være ;)
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 20:33 #4
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. november 2003 - 00:00 #5
bredker > jeg skriver jo netop også: " det nærmeste.."
Avatar billede asso Nybegynder
20. november 2003 - 01:43 #6
Det kan betale sig at ringe over internettet så snart du skal ringe over landegrænsen, jeg ringer selv med www.pc2phone.dk til tyskland og USA for 31øre/min inkl moms til begge lande. Og i øvrigt er ´der ikke forskel på fstnet og mobil priserne i USA samme pris ligegylgig hvilken operatør u bruger. Du kan se priserne på hjemmesiden. Problemet med Skype er at den man ringer til skal være online og samtidig have programmet installeret. Med IP-telefoni kan man ringe til folk der slet ikke har internet forbindelse. Håber det hjælper...
Avatar billede os123 Nybegynder
10. april 2004 - 12:04 #7
www.ADSL-Telefoni.dk er på vej med et produkt for fastnet og mobil telefoni