Avatar billede fundi Nybegynder
18. november 2003 - 20:21 Der er 3 kommentarer

Winzip laver fejl i Kernel32 dll.

Kender nogen til denne fejl ? Min Winzip er begyndt, at lave fejl i Kernel 32 dll.
Når jeg har udpakket en fil/billede, kan jeg ikke lukke Winzip ned igen, jeg får en fejlmeddelse , at Winzip32 har lavet fejl i Kernel 32 dll. og derefter kan jeg ikke gøre andet, end at genstarte Computeren...Jeg har prøvet, at afinstallere Winzip og geninstallere den igen men får stadig samme meddelse...Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for, at undgå dette problem...Jeg henter mange ting til at lave billeder med, så jeg kan IKKE undvære Winzip...SUK ! Hjælp mig....
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. november 2003 - 20:42 #1
din installation af winzip er enten gået istykker (så burde reinstall hjælpe), eller også er det din kernel32.dll fil der er en 'forkert' version (det kan både være den er for ny og for gammel).
kik i winzip's website i deres FAQ om andre har samme problem.
Avatar billede zipsniper Nybegynder
18. november 2003 - 21:01 #2
du kan prøve at installerer den nyeste version af DirectX eller hente winrar det er ligesom winzip bare nemmere.
Avatar billede zipsniper Nybegynder
18. november 2003 - 21:02 #3
du kan prøve at installerer den nyeste version af DirectX eller hente winrar det er ligesom winzip bare nemmere.