Avatar billede contour Nybegynder
17. november 2003 - 23:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilpasning af website, så det også kører på Mac

Hej,

Vi er en virksomhed som har produceret et website indeholdende flashbilleder, samt en transparant dropdown menu i JavaScript. Problemet er at specielt menubaren ikke vises på en Mac (Internet Explorer).

Nogen der kan være behjælpelige?
Der er naturligvis betaling for udførelse af opgaven.

Haster lidt... :-)

Med venlig hilsen

Frank
Avatar billede spe Nybegynder
18. november 2003 - 00:48 #1
Er det muligt at få en url så problemets omfang kan vurderes?

Jeg arbejder på Mac, system 9.2.2 og 10.2.8 med browserne Safari, Netscape og IE i de seneste par versioner af hver.
Avatar billede contour Nybegynder
18. november 2003 - 01:03 #2
Hej Spe,

Ja, naturligvis....kan du ikke ringe til mig i morgen ml. kl. 10-12 hvis det er muligt. Jeg vil gerne kvittere med 1.500 - 2.000 kr., hvis arbejdet kan udføres korrekt :-)

Mit nummer er 22 26 96 07

Frank
Avatar billede spe Nybegynder
18. november 2003 - 01:29 #3
Kan jeg ikke love dig før jeg har set hvad problemet kunne være og om det er noget jeg kan håndtere men vil gerne se på det.

Men i denne kategori skal spørgsmål og svar/løsninger være tilgængelig for alle, så det skal kunne offentliggøres her, i hvertfald hvad problemet/løsningen er.
Avatar billede spe Nybegynder
18. november 2003 - 01:35 #4
Har set på din "profil" og kan se at du aldrig har lukket dine spørgsmål og at du har flere spørgsmål med samme indhold som dette. Dit første spørgsmål er fra januar 2003 og stadig ikke lukket.
Er du indstilet på at betale på forhånd inden du får løsningen, hvis jeg eller en anden finder en løsning?
Avatar billede contour Nybegynder
18. november 2003 - 09:36 #5
Hej Spe,

Hvis der findes en løsning, vil jeg gerne betale på forskud...dog vil jeg gerne se en side som virker først....hvis du forstår.

Men ring gerne til mig.

Frank
Avatar billede contour Nybegynder
23. november 2003 - 17:59 #6
Denne lukkes