Avatar billede contour Nybegynder
17. november 2003 - 18:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilpasse website til også at kunne køre på Mac!

Hej,

Vi er en virksomhed som har produceret et website indeholdende flashbilleder, samt en transparant dropdown menu i JavaScript. Problemet er at specielt menubaren ikke vises på en Mac (Internet Explorer).

Der er naturligvis betaling for udførelse af opgaven.

Haster lidt... :-)

Med venlig hilsen

Frank
Avatar billede moskjaer Nybegynder
18. november 2003 - 09:33 #1
Kontakt mig på kma@moskjaer.dk, så kan vi måske finde ud af noget. Se evt. www.moskjaer.dk for yderligere referencer.
Avatar billede contour Nybegynder
23. november 2003 - 17:59 #2
Denne lukkes!