Avatar billede bentbent Nybegynder
17. november 2003 - 17:29 Der er 1 kommentar

Omskrivning af access sql til mysql!

Hejsa Eksperter!

Jeg har en statistik løsning som nu kører på en access database! denne løsning skal dog nu over på et webhotel som kører på en mysql database!

Mit problem er så at de forespørgsler som jeg har lavet i ms access nu skal skrives ind i sql sætningen på mine asp sider! Og jeg fatter ikke at skrive dem så mysql forstår dem!

Jeg har spurt om dette før men det virker ikke til at nogle gider hjælpe for points, derfor vil jeg gerne give kr. 100.- til den der gider omskrive dem for mig! det drejer sig om 13 forespørgsler!

De ser ud som nedenstående en enkelt er lidt længere:
--------------------------------------------------------
SELECT DISTINCTROW countlog.IP AS Udtryk1, Count(*) AS nrofcount, [Nrofcount]/((Select count(*) from [countlog])/100) AS pct
FROM countlog
GROUP BY countlog.IP;

Hvis nogle sql eksperter er intereseret så send en mail til mig og jeg sender jer access databasen!

min mail er: steinmetz@city.dk

Hvis nogle laver en løsning, paster jeg selvfølgelig den nye løsning ind her på eksperten, således andre kan se hvorledes den er blivet ændret!!
Avatar billede bentbent Nybegynder
18. november 2003 - 18:25 #1
nå det er vist i den forkerte kategori!