Avatar billede mortenhest Nybegynder
17. november 2003 - 14:02 Der er 1 løsning

Fjern program ( SWISHMax)

Jeg har installeret swishmax for et godt stykke tid siden, og det har virket fint. Nu har jeg så kommet til at ændre et eller andet.

Når jeg vil indsætte text og herefter vil "add effect", bliver text boksen meget bred ( ca. 10 gange så bred som mit billede).

Nå, men ville så fjerne programmet for at installere det igen ( så skulle alle indstillinger gerne være nulstillet)

Men nej, når jeg starter programmet kende den stadig navnet på den sidste fil jeg arbejdede med.

(Har prøvet at være inde regedit men er ikke helt sikker på at jeg har slettet det rigtige)

???

-Håber i har nogle ideer
Avatar billede mortenhest Nybegynder
20. november 2003 - 10:04 #1
Her er løsningen:

This is how you clear the SWiSHmax registry:
1. Close SWiSHmax if it is running
2. Click Windows Start Button, choose Run...
3. Enter "regedit" on the Run dialog and press OK
4. In Registry Editor select the folder:
HKEY_CURRENT_USERSoftwareSWiSHzone.comSWiSHmax
5. Right click on the SWiSHmax folder and choose Rename
6. Rename "SWiSHmax" to "SWiSHmax_bad"
7. Close Registry Editor.
8. Start SWiSHmax.