Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 10:54 Der er 25 kommentarer og
2 løsninger

Crash altid, hele tiden, også igen

Mit problem er, at min computer tit giver mig den velkendte skærm der siger at der er opstået en fejl, og programmet lukkes... Fint tænker jeg.. jeg formaterer lortet og prøver igen. Vupti.. Det hele kører perfekt resten af aftenen. Men... Dagen efter (nu) siger den igen ved alle mine programmer at der er opstået en fejl, og programmet lukkes.. Hvad er det jeg gør forkert.. har gjort det 2 gange nu... Er en kende desperat !!! Please hjæææææælp
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 10:55 #1
har du alle updates til win
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 10:55 #2
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 10:56 #3
Måske ville du få bedre hjælp hvis du lukkede nogle af dine 1100 point ned inden du bad om yderlige hjælp min ven :-)
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 10:57 #4
nej.. har ikke alle updates.. Men det har aldrig været et problem før...
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 10:58 #5
du SKAL hente dem tro mig. du får det ikke til at virke godt før
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 10:58 #6
hmm.. ved det godt jeg har mange ude.. men ved ikke hvordan jeg giver dem væk...
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 11:00 #7
acceptere de svar der er kommet
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 11:01 #8
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

gør det nemmere at få hjælp en anden gang
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 11:02 #9
har vist ordnet det nu...
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 11:03 #10
1000 tak :-)

Prøv så at hente alle de updates og genstart

Der er jo en grund til de laver de updates til win :-)

Du blotter jo også din pc for virus og alt andet skidt
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 11:05 #11
Servicepack1 til windows og IE kan hentes her http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 11:06 #12
Arlet?????

Hvorfor pokker smider du svar på noget jeg allerede har forslået?????
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 11:07 #13
ok.. er ved at hente service pack nu ... Men hva med de trojans.. Den fandt vist to.. Hvad gør jeg ved det ?
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 11:08 #14
tror bare han var flink ved at give link...
Avatar billede chalde Seniormester
16. november 2003 - 11:08 #15
hent og kør: http://www.simplysup.com/tremover/download.html til trojanerne.
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 11:09 #16
Hvis du vil af med de trojaner, så kør med dette program istedet for..

Hent verdens bedste trojanscanner. Det hedder TrojanHunter og du kan på denne adr. få en 30 dages trial version: http://www.misec.net/trojanhunter/ Installer programmet, Der lægger sig et trojanhunter ikon i tray, højreklik på dette og vælg settings. Sæt en vinge i Automatisk remove trojans. Kør derefter en scanning med TrojanHunter.

Så skal du nok komme af med alle dine trojaner.
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 11:11 #17
tak tak allesammen.. Prøver alle tingene nu...Hvad skal jeg gøre med pointene  ?? ...
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 11:14 #18
Vent med dem, til dit problem er løst
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 11:22 #19
ok
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 11:30 #20
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Hjalp det at opdatere windows som jeg foreslå fra start regner jeg da med point går denne vej!
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 11:34 #21
Der er jo meget mere i denne her, end kun opdatering af windows, de trojaner skal også væk, som dit program ikke kunne klare, det kan mit, det ved jeg.. Det kan være der er flere spørgsmål fra spørgeren, han vil have hjælp til inden han uddeler point..
Avatar billede ird Praktikant
16. november 2003 - 11:36 #22
hvilke trojanere arlet?
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 11:38 #23
Kommentar: saxi
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 12:25 #24
lige endnu et problem.. Det trojanhuntr prog, siger at Files are corrupted, please obtain a new copy of this program ?!?!?!?!
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 12:26 #25
hvilke filer er ødelagte
Avatar billede saxi Nybegynder
16. november 2003 - 13:03 #26
aner det ikke.. Det er det allerførste den siger, når jeg dobbel klikker på exe filen
Avatar billede arlet Juniormester
16. november 2003 - 13:06 #27
Så slet det fra tilføj/fjern og hent en ny trojanhunter