Avatar billede denlille Nybegynder
15. november 2003 - 20:27 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Omdøbe papirkurv?

er det muligt at omdøbe sin papirkurv?? Har prøvet med wintools, men den siger bare at indstillingerne er gemt og jeg ska restarte for at det virker.. Jeg genstarter, men det virker stadig ikke..

Nogen som ka hjælpe???
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
15. november 2003 - 20:31 #1
Hehe ved godt det er lidt af et alternativ, men hvis du har Norton Antivirus installeret kan du gøre det! :)
Avatar billede Peter Praktikant
15. november 2003 - 20:32 #2
Prøv at følge denne guide:
http://www.techtv.com/screensavers/windowstips/story/0,24330,3492956,00.html
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2003 - 20:33 #3
Tror ikke der er noget at gøre - Jeg kan i hvert fald ikke gøre det ved min egen papirkurv !
Det var da et "sjovt" (underligt) problem !
Avatar billede Peter Praktikant
15. november 2003 - 20:33 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2003 - 20:33 #5
Start - kør - regedit - søg på papirkurv - det 1. hit omdøber du til f.eks. skraldespand.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2003 - 20:34 #6
.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2003 - 21:11 #7
Kør regedit

Rediger nedenstående nøgle.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache

Den er der også efter genstart.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2003 - 21:23 #8
HOST HOST - "denlille" du har et problem af de helt STORE

Mere end 1000 point ude i 18 åbne sprgsm. på ÉN og SAMME tid.
Det er for meget - få nogle af dem lukket snarrest.

Til I andre i denne tråd - ta' nu lige for en gang skyld at bakke op om denne kommentar. I risikerer det samme sker her. (at det ikke bliver ikke afsluttet)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2003 - 21:24 #9
victor-1> jeg bakker dig op - denlille tag dig lige sammen og kig på det.
Avatar billede ellert Nybegynder
15. november 2003 - 21:30 #10
http://detersmart.dk/Binfixes.rar
med de her kan du slette, omdøbe, dit og dat med skraldespanden :)
Avatar billede ellert Nybegynder
15. november 2003 - 21:32 #11
hehe .. hvade ikke set jeres indlæg ... Lad os håbe han får styr på det
Avatar billede denlille Nybegynder
15. november 2003 - 23:30 #12
sorry, der har været 3 andre inde som har lavet en masse spørgsmål.. Skal nok kigge efter dem!!

Mht det her, jeg har prøvet alle de måder, ingen virker..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2003 - 23:43 #13
Hvad mener du med "tre andre inde" - det er DIN personlige "konto" og dit ansvar alene ??

Men fint hvis du vil få noget gjort ved det !
Avatar billede squashguy Nybegynder
15. november 2003 - 23:47 #14
btw better78s løsning virker 100% i XP..
Avatar billede Peter Praktikant
16. november 2003 - 02:37 #15
jeg vil også mene at mine løsningsforslag virker, du må lave en fejl.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. november 2003 - 08:31 #16
Prøv med det tweak her, linje 115: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. november 2003 - 08:47 #17
Glemte lige, du skal lave en genvej af papirkurven og omdøbe den,
og at du skal bruge tweakui til fjerne den originale: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Avatar billede denlille Nybegynder
16. november 2003 - 13:44 #18
takker mange gange allesammen.. Troede jeg ku fra højreklik menu, men sku jo liiii læse det sidste :D sorry og tak..

Og det med de point, ska jeg nok finde ud af..
Avatar billede denlille Nybegynder
16. november 2003 - 15:54 #19
er det muligt at lave om så den hedder en ting når den er tom og en når den er fuld?
Avatar billede ellert Nybegynder
16. november 2003 - 18:36 #20
DET har jeg dog aldrig set ... Du kan have 2 forskellige ikoner .. Prøvede du forresten de fixes jeg tilbød? De ER faktisk rimelig smarte ..Med dem kommer du nemlig til at kunne ÆNDER NAVNET VED HØJREKLIK :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2003 - 20:20 #21
denlille> meget dårlig ide at skrive at du nok skal kigge på dine spørgsmål og så ikke gøre noget ved det :(
Avatar billede denlille Nybegynder
16. november 2003 - 22:41 #22
jeg har ret travlt med arbejdet, sorry
Avatar billede fommy Nybegynder
16. november 2003 - 22:47 #23
Åbn notepad og indsæt dette:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}\ShellFolder]
"Attributes"=hex:10,01,00,20

Bagefter gemmer du den som f.eks. omdøb_papirkurv.reg og klikker på den.
Så kan du omdøbe din skraldespand lige så tosset du vil :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. november 2003 - 22:50 #24
Jeg er ude her - gider ikke spille min tid på en person som ikke holder hvad han lover.
FARVELLER "denlille"
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2003 - 22:52 #25
denlille> det tager MAX 10 min at ordne det :(
Avatar billede Peter Praktikant
16. november 2003 - 23:55 #26
lidt skidt du har tid til at omdøbe din papirkurv men ikke har tid til andet. Det virker ikke overdrevet vigtigt hvilket navn ens papirkurv har.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. november 2003 - 00:07 #27
Der sker bare intet - tjek vedkommenes liste over åbne sprgsm.
Det første han åbnede (som stadig står åbent) har han end ikke givet feedback i.

Det er bare for dårligt er det !
Avatar billede denlille Nybegynder
04. december 2003 - 23:49 #28
Jeg kan se at jeg har haft gæster på min konto, beklager meget.. Har lukket alle spørgsmål, tror jeg..

Undskyld til alle brugere! Og tak for de første par stykker, som jeg selv har skrevet..